My plug in baby

Sms-konversation med Superman. Superman var i fyllan.

Jag:
”Du är alltid välkommen
hit vettu, tycker om att
ha dig omkring :). Bara så
du vet så är det inte
meningen att dissa dig
idag, jag har stressat
som en dåre dessa två
dagar. Puss”

Han:
”Det är lugnt. Du behöver
aldrig känna att du
måste höra av dig utan
gör det när du har tid
och lust. Blir inte sur och
kallar dig otrevlig och
dissig (eller hur det nu
var Finn skrev) bara för
att det är tyst ett tag. Bra
att jag är välkommen.
Next time I’ll bring a suit
och så går vi ut och är
allmänt snyggast :).
Pussen”

Han:
”Fortfarande inget ‘these
are my gin&tonic
clothes’. I’m slightly
disappointed ;)”

Jag:
”Din
uppmärksamhetshora:p”

Han:
”I’m a slut yes. And I kind
of liked the expression
så borde bli ett
underhållande inlägg ;).
Ingen press”

Jag:
”Haha no pressure at all.
We sluts should stick together :p”

Han:
”No one loves me but
neither do I. You and me
against the world ;)”

Jag:
”I love you like I love
bacon :p”

Han:
”I’m quite flattered :)
Hoppas att vi
fortfarande är vänner
om 50 år och fortsätter
kröka och ha kul
tillsammans. You make
me a happy ginger.”

Jag:
”Om 50 år har jag dött av
baconöverdos, it will be
the death of me. Men
om 40 sådär :p. Våga inte
försvinna från mitt liv”

Han:
”I wouldn’t dare. Don’t
want to either”

Jag:
”Good. Vill gärna ha dig
omkring forever and
ever and ever, makes
the curls bouncy :p. Ska
sova nu, puss”

Han:
”Sleep tight curly. Pusses
& hugses”

Jag:
”Kom tillbaka!”

Han:
”Trust me I want to”

Jag:
”Okej, godnattis. Puss”

Han:
”Fick lite installda planer i
helgen men du hade fullt
upp va?”

Jag:
”Imorgon är jag busy
med jobbet, sen är jag
nog fri om jag inte
sticker till sverige, haha
menar du allvar :p?”

Han:
”Jag menar allvar med att
jag inte har några plans.
Åker inte ner om du drar
till sverige dock :)”

Han:
”Somna du? :(      :)”

Han:
”Blir sova för mig nu. Hör
av dig hur du vill göra.
Mitt enda krav är att jag
får suita up (eller är det
en dag för sent? Isf kan
jag nöja mig med skjorta)”

Jag:
”Det är på lördag man
ska suita up, haha crazy
person men ta tåget och
kom, vad kul :D”

Lämna en kommentar