Retard

Jag mår dåligt över hur dum jag kan vara ibland. Vilken normal människa åker till sitt ex i fyllan, går igenom hans lådor, hittar tre kondomer som är kvar av en förpackning, mår dåligt över att han har legat med någon annan och snor en kondom bara för att jävlas och även kidnappar tillbaka Mort och skickar en bild på honom på rymmen och kallar exet för en hora och flänger runt med en kondom mellan brösten tvärs halva stan och cyklar hem i fyllan. Jag ligger här och skrattar högt åt min fylleretardness och mår dåligt. Shit alltså!

19 comments
  1. Det låter väldigt mycket som något jag hade kunnat göra… ;) Hur kom du in till honom?!
    Men men, det man gör på fyllan räknas sällan, sådetså… Kram på dig

    • Vi dök upp på hans dörr igår i fyllan och krävde att få dricka gin and tonics..hahahaha jag smög in i sovrummet och letade i lådorna, kanske inte så diskret för hans killkompis ropade she took your condoms hahaha. Caro snodde Mort och vi drog därifrån :p

      • Ah ok, trodde du hade en nyckel kvar och bröt dig in haha! Edward måste ha blivit en smula förvirrad av er igår alltså. ;)

      • thesadbox said:

        ja hahaha, jag har aldrig varit sådär full, energisk, sarkastisk, bubblig och kaxig på samma gång. Fan vad ond jag var hahahaha men rätt åt honom!

  2. Linnéa S said:

    Okej, jag erkänner, det var faktiskt en helt jävla galen sak att göra, ärligt, men det är typiskt en sådan sak jag också hade kunnat gjort, så lider med dig. LITE kul var det dock, men förstår om du har viss ångest för det <3 Tusen kramar.

    • thesadbox said:

      Jag växlar mellan att skratta högt åt min fylledumhet, det var helt utflippad och mellan att vara ledsen och ensammast i världen däremellan. Sedan läser jag det här inlägget igen och börjar gapskratta..hahaha omg jag har nog tappat förståndet på riktigt :p

  3. Julia said:

    Hahahaha.. Förlåt om jag skrattar men Tack för att du delar med dig, va ju hur kul som helst och så klockrent! Rätt åt han! :)

    • thesadbox said:

      hahaha jag gapskrattar också, såhär mycket craziness har jag aldrig ställt till med förut, det där med att kidnappa tillbaka mort och skicka en bild på rymmen..hahahaha

      • Julia said:

        Hahaha det var ju bara bäst. Å en kondom?? Varför tog du bara en å inte hela paketet haha och varför tog du kondomen överhuvudtaget? Så att han skulle tro att du skulle ha sex med någon? Haha, det är ju bara för kul.. :) kul att du muntra upp min lördagkväll :)

      • thesadbox said:

        jag tänkte att om han har oskyddat sex med någon och hon blir gravid så är han fast med nån annan resten av sitt liv..och jag ville inte att den möjligheten skulle finnas i världen för att han skulle bli far till mina barn..så jag tog inte alla. På 1-2 sekunder tänkte jag allt detdär..sen tog jag en för att han skulle tro att nu när jag har blivit sårad så kommer jag att gå och ligga med en annan med hans kondom bara för att jävlas. Himla lördagkväll, har inte ens duschat.. är så äcklig och förjävlig nu :(

      • Julia said:

        Hahahaha… Askul ju.. Eller ja, stackars dig, men väldigt underhållande historia :) sjukt att du hann tänka ut allt det där på ett par sekunder, själv hade jag nog skrikit rakt ut och kastat dem på honom och skrikit o sprungit därifrån haha.. Vi tjejer är ju fan inte kloka ibland men skitsamma rätt åt dem ändå när de har utnyttjat osd ;)

      • thesadbox said:

        tanken slog mig att göra exakt så, ta kondomerna, slänga de på honom, kalla honom för en filthy manwhore och jag hoppas att du får syphilis osv osv och sen gå därifrån. Men var för packad för att reagera så tror jag. Det tog mycket kraft att stoppa ner kondomfan i BH:n och låtsas som ingenting. Shit vad de smäller i grejer här utanför..it’s a war :s

  4. Elena said:

    Haha, det är ju klockren historia. Tänk att om tio år minnen av Edward är suddiga, men du har en kul historia från dina unga crazy dagar :)

    • thesadbox said:

      ååhh jag har skrattat mycket åt det hela, trodde inte att jag var kapabel till så mycket madness, det hela är väldigt sorgligt att hitta kondomer osv.. och jag var så ledsen men det kompenserades å andra hållet av allt annat knäppt som hände så det lyfte mit humör, om inte annat så kan jag leva på det här när jag blir gammal..precis så jag tänkte :)

      • Julia said:

        Åh, kan du inte lägga ut bilden på mort på rymmen? Vore så kul att se haha!! :) och vad skrev du i messet mer än hora? :) (nej, jag har inget liv denna lördagkväll jag heller ;)

      • thesadbox said:

        kommer del 2 nu snart :)

  5. Emilia said:

    Åååh skrattade högt åt det här inlägget!! Du är tamejfaan underbar tjejen :D

    • åh hahahaha jag skrattar högt åt hela den helgen varje gång jag läser. Jag vet inte hur jag lyckades ställa till med så mycket craziness på en fredagskväll liksom hahahhaha :p
      Btw hej ny läsare (kul att få en lite mer personlig kontakt till de som läser här). I salute you :)

Kommentera

