10 Questions

En lista från Niotillfem och Nolovestory

teen

 

  1. Hur var du som tonåring?
    Jag var hemsk, deprimerad, sur och ville dö var och varannan dag. Bråkade med mina föräldrar, särskild min mamma och skrev sorgsna texter överallt. Det var svåra år, präglade av min brors död och splittrad familj.
  2. Finns det något godisdu inte kan vara utan?
    Älskar choklad..that’s it.
  3. Hur ser ditt drömhemut?
    Som huset The Cullens i Twilight bodde i. Nybyggt, fräscht och omringad av grönt och natur omkring. Glasväggar, ljust, modernt och lugna naturnära färger med lite pasteller.
  4. Har du någon förebild?
    Mina två döda fastrar som alltid var före sin tid, som kämpade för kvinnorättigheter och för frihet och hade höga idealer och principer. Jag träffade min ena faster i somras, hon var gammal och vit i håret, långsam och sjuk och på väg utanför dörren kramade hon om mig och sa ”Huvudet högt Nat, det mest framgångsrika du gör i livet är jobbet du gör inom vetenskapen. Jag är så stolt!”. 85 år gammal och inte en enda gång nämde hon som alla andra att det var dags att gifta mig och skaffa barn. Hon dog för en månad sen och det var så sorgligt så.

    holdhands

  5. Tycker du om attlaga mat?
    Nej men jag känner en som gärna lagar mat till mig <3.
  6. Finns det enbok/film som påverkat dig extra mycket?
    Det låter märkligt att säga det nu men jag var 22 och i ett förhållande som jag visste skulle ta slut förr eller senare, sedan att jag började leta efter någon som ”Edward”.. ja det säger väl allt.
  7. Vad är det bästa beslutetdu har tagit i ditt liv?
    Att flytta till Köpenhamn och börja min jobbkarriär här. Det har öppnat många dörrar för mig även om det inte har varit det lättaste att överleva i den här staden.
  8. Vilket barnprogramtyckte du var bäst när du var liten?
    Sailor Moon, åh tycker fortfarande att det är bäst!
  9. Vem skulle spela huvudrolleni filmen om dig själv?
    Utseende-mässigt jennifer anison har jag hört flera gånger men sådär trasigt reckless hade jag sagt Angelina Jolie.
  10. Vad brukar du göra för attbli glad en dålig dag?
    Inget, jag har för tendens att vara väldigt glad när jag är glad och sjunka ner ännu djupare i min mörker när jag är ledsen. Jag vet inte vad man kan göra när man inte har lust att göra något?

Lämna en kommentar