Girl germs

hug

 

”Mats I missed you” sa jag med pitchig röst medan jag närmade mig honom med öppna armar. Hans ansikte förvreds i förskräck inför vad som komma skulle och han höll armarna ovanpå i luften som för att inte riskera att ta i något.
”Oh god what has happened to you..what is this hugging thing” sa han fortfarande helt stel i kroppen. Min vän börjar bli långhårig, vi har inte setts på en vecka ungefär och jag minns den gången han sa att han skulle spara ut håret, så långt det gick för att skaffa en mohawk och raka vid sidorna. Jag skrattade då men han verkar ta det på allvar, håret når snart ner till näsan.
”Yeah, shut up and let me hug you” sa jag bestämd och höll honom fast ännu tätare med mina armar.
”Girl germs!!” ropade han och tog ett steg bakåt när jag släppte taget om honom.
”Omg, disgusting!” sa jag road och satte mig tillbaka på min vanliga plats på elementet. Mads beskådade det hela på avstånd och skakade på huvudet från sida till sida. Mats var fortfarande i chocktillstånd.
”Girls..!” sa Mads och himlade med ögonen mot Mats. Jag fladdrade på ögonlocken.

2 comments
    • haha han har fått för sig att han ska ha mohawk men nu början han se ut som en äldre dam. Han svänger med håret ibland och säger ”fabulous!” hahahaha

Kommentera

