Business tuesday with barbie & ken

Jag vaknade klockan fyra inatt och låg där och oroade mig för det stora mötet idag. När man har sovit så litet börjar man känna misstro mot allting omkring en och särskild mot kollektivtrafiken. Så jag tog på mig en businessy tajt knälång mörkblå klänning, borstade ut lockarna och gick mot bussen en halvtimme tidigare än planerat. Och om Sølver hade varit här hade han sagt ”Barbie is at the station waiting for Ken to pick her up”. Klint alltså och jag vid Roskildestationen suiting up.

Kommentera

