Evening fun

image

”Hey Nattie, kommer du hit ikväll?” frågade Rey mig på telefonen när vi pratade för någon timme sedan.
”Jodå, jag åker buss senare och ska sova över där” svarade jag lite lekfullt tillbaka.
”Var sover du, hos någon eller ska jag ta hand om dig?” sa han om möjligt ännu mer flörtigt.
”Hos mormors syster, hon hade ett ledigt rum och sa att jag var välkommen hos henne” svarade jag helt casual.
”Ah, menar du att jag måste lämna av dig senare?” frågade han lite besviken i rösten.
”Nej då, jag måste väl inte tillbaka någonstans” sa jag och skrattade lite blygsamt i telefonen.
”Ah okej, då tänkte jag göra lite planer” sa han med självsäker röst och vi sa hej då till varandra och vi ses senare. Ikväll.

6 comments
  1. Nina said:

    Vet inte hur många gånger jag vart inne nu och tittat om fortsättningen på detta kommit upp!!

      • hahahaha om jag säger såhär, OMG!!!

  2. Sofia said:

    också vart inne mååånga ggr för att kolla efter fortsättningen haha!

    • Det kommer en fortsättning snart, har några skrivdeadlines nu i dagarna så jag måste fixa det innan jag hinner skriva annat :) Puss

Kommentera

