As strong as you are

large

Åh, gud vad jag saknar honom!

 

Han pratade med mig med sin lena röst,

”Nat..? Wake up, let’s go to bed”. Jag var så trött så jag ville inte upp.
”No..I don’t have the power to go up from here”
”Come on, I’ll help you to bed”
”No, just leave me here..I’ll sleep here tonight” sa jag med trött röst.
”Okay, I’ll carry you to bed okay, put your arm behind my neck..”. Han lyfte upp mig och bar mig hela vägen till sängen, la mig mjukt på sängen, tog av mig kläderna och la täcket på mig. Sedan kom han och la sig bredvid mig, la sin arm runt mig, flyttade bort mitt hår från nacken för att det kittlade honom i näsan och gosade in sig bakom mig.
”You look very cute when you sleep”
”I do?” sa jag med hes röst.
”Yes..very pretty”

Jag letade efter hans hand under täcket och höll den hårt. Den här fina, underbara, overkliga personen tycker om mig. Han är min, jag kan inte förstå att han är min. Jag sov väldigt gott den natten medan Edward vaknade med ont i ryggen.

Så märkligt att han inte är min längre. I vilket universum finns jag där han inte är min? Jag saknar honom så.

Kommentera

