Jaaaa!

Omg jag dör, Danmark vann!! Fest ikväll!

8 comments
  1. pauline said:

    Hahah tänkte på dig direkt. GRATTIS TILL VINSTEN!

    • Så himla roligt! Fatta peppen sen nästa år, jag tänker skaffa biljetter alternativt hänga vid någon stor skärm vid rådhuspladsen..helt fantastiskt :D
      Tackar :D

  2. Elena said:

    De behöver ju bara flytta scenen till andra sidan av Öresund, smidigt :) Se till att fira ordentligt, Danmark vinner ju Eurovision inte så ofta.

    • Hah ja precis :D Hoppas att de har det i Köpenhamn och inte i nån liten håla i Jylland men då får man väl ta sig dit och campa eller något. Alternativt hänga vid nån storskärm vid rådhuspladsen och köra fest utomhus :D

      • Elena said:

        Jag har faktiskt åkt till Jyske Bank Boxen i Herning förra året. Nja, jag hoppas på Köpenhamn.

      • Jag har bara passerat Herning med tåget och varje gång Sølver eller Klint pratar om det så låter det oftast som om Herning är en lite plätt utanför ingenting, haha. Men tänker att om det kommer massa turister, hur ska de ta hand om alla, hotell och restauranger osv? Känns som att om man kommer för eurovision så kommer man också för att upptäcka europeiska städer. Hoppas också på Köpenhamn :)

    • Den var bra men lyckades bli förkyld liksom. Dessutom 2 festdagar i rad..man börjar bli för gammal för det, jag var inte alls pigg på lördagen där haha :p

Kommentera

