To the wild again

Jag lever och så. Tänker på honom hela hela tiden och får ångest emellanåt. Att han inte hör av sig, att min magkänsla redan vet hur det ligger till. Men jag är i jylland nu och ska vara här hela helgen för att fira Caros födelsedag tillsammans med Sølver, Allan, Chrissy boy och några till. Så man kan dricka, röka och hänga i sovsäcken dygnet runt om man vill. Man tycker att jag borde ha uppfyllt min kvot av hjärtesorg men nää. Vad gör ni den här helgen? Skicka gärna en hälsning i kommentarsfältet till en som behöver en kram eller två just nu..

17 comments
  1. Linnéa S said:

    HIS LOSS!!<3 <3 <3
    En miljon kramar till dig, Nat!

    I helgen ska jag plugga ihjäl mig (har fyra tentor nästa vecka) men i eftermiddag ska jag lägga mig i en park med några kompisar och dricka prosecco, 26 grader här idag. Puss!

    • Hej fina, lycka till på tentorna nästa vecka! Jag har precis kommit hem och är lite småledsen sådär..tror att jag behöver lite vardag och sysselsätta mig med jobb så att jag inte kollar på min mobil hela tiden. Önskar att det var 26 grader här också men det är grått för det mesta. Kram <3

  2. Angie said:

    Blev rejected i veckan, kände också att det var på väg åt det hållet. Orkar inte mer nu och tänker stänga ner hela relationsverksamheten. Ingen man kommer att passera mer.

    • Jag orkar inte när man känner det i magen att allting inte står rätt till och man går och har ångest och väntar på att få det onda bekräftat..jävla killar och jävla kärlek, jag ger upp också :(
      massa kramar till dig <3 <3!

  3. linnea said:

    Massor med kramar till fina dig <3

    • tack söta, det behövs. Sunday sadness härborta, har precis skickat ett sms till honom mest för att break the ice och säga hej efter helgen och väntar på att han ska dumpa mig anytime..oh well nån gång måste det hända också :(

  4. Nina said:

    Tråkigt att höra :( men de låter som du kommer ha en super mysig helg iaf! Jag kommer att spendera i princip hela helgen på jobbet. Skickar massa kramar till fina dig!

    • Det har varit en bra helg, bara det att jag har varit ledsen hela tiden och haft ångest samtidigt som man har försökt att inte dra ner på stämningen för de andra. Men där vi var i jylland var helt fantastiskt fint. Hoppas att jobbarhelgen har varit okej :) Puss

  5. Citrin said:

    Usch tänker på dig <3
    Själv är jag i Stockholm, grinig som fan. Är galet förkyld, det är varmt och kvavt och M har släpat ut mig till utkanterna av staden till nån dinosaurie-släkting. Vi ska på konsert imorgon men jag är helt opepp. Vill bara hem till min säng som inte är gjord av sten…

    • Söto, hur var Stockholm? Hoppas att du mår bättre nu <3
      Jag har varit hemma i några timmar nu och även hunnit avklara dagens gråt, yay för ensamheten liksom :(

    • åh så pepp låt, sitter här och ler genom misäret, tack fina <3 <3
      Det kommer väl ljusare dagar om hundra år sådär :(

  6. Malin said:

    Jag är i Holland med päronen över helgen för att hälsa på min brorsa. Hade kunnat vara kul men jag är sjuk och det har varit dåligt väder hela helgen så jag är opepp. Vi har i princip bara ätit, ätit och ätit i tre dygn… Måste till gymmet så fort jag är frisk haha

    • Jag har också bara ätit och ätit och druckit ihjäl mig hela helgen, måste typ fasta imorgon to go back on track :)
      Här är det sunday sadness..blää :(

  7. Olga said:

    Ta det lugnt bara! Om han inte hör av sig så är det hans fuckin loss, ärligt! Eller så vill han bara ta det lite lugnt i början? Han kanske också har blivit bränd av någon. Kramar!

    • Jag fattar bara inte var som hände..han var helt intresserad i början..han var det, jag var tveksam.. sen när jag äntligen fattade att jag visst tyckte om honom..så ville han inte ha mig längre :(

      • Olga said:

        Vissa personer är så bara. Det har inte så mycket att göra med en själv. Det är snarare de som är aparta:)

Kommentera

