Second date

nbwdmirror

 

Den här tjejen ska ut på middagsdejt ikväll :)

13 comments
  1. Linnea S said:

    MEN ALLTSA DU SER JU TYP UT SOM LANA DEL REY! <3
    doooor har pa min digital layout class, ha sa kul pa dejten finis!

    • haha tack söta, det är nog vågorna i håret och samma topp som Lana bär på H&M:s kollektion och min besatthet med henne haha :)
      Jag typ dör av fjärilar i magen..blää klarar inte av sånt längre ju :p

  2. linnea said:

    Åhå!! Ha en fin kväll! :D
    avundsjuk på ditt fina hår, byta? (: själv ska man kanske brottas med några diff.ekv eller göra storkok efter bodypumpen, kära studentliv. Det blir förresten inte lättare att hänga med i envarrr tvåan föreläsning om man försöker läsa dina inlägg samtidigt. Multitasking är nog inte min grej haha. Svammel.

    Heja ikväll iaf! :D

    • Haha man vill ju inte förstöra för sina läsares studier men nu finns det snusk uppe haha :p
      Puss, kämpa på :)

  3. Elena said:

    Vad fin du är :) Själv ligger man och dör av mensvärk. Lycka till med dejten och vi vill veta allt! ;)

    • Hoppas att det värker mindre idag. ALLT ligger uppe nu haha :p

      • Elena said:

        Idag lever jag :) Okej, ska gå och läsa)

  4. Hannah said:

    Så vacker! Har läst alla dina senaste inlägg även om jag inte kommenterat och jag måste säga att jag är SÅ glad för din skull, vilka framsteg! Du är grym!

    • Tack så himla mycket söta, det känns som om det har vänt nu, helt. Tyvärr så är jag helt fluffig i huvudet och får inget gjort på jobbet men men :)

  5. pauline said:

    Nu ser man ju inte hela dig men det lilla man ser + personligheten som lyser igenom sättet du skriver = sinnessjukt vacker quinna! Lycka till och hoppas du får en fab kväll!

    • Tack så mycket bästa pauline, blir alltid så glad av att höra fina ord, tusen tusen tack <3 <3
      It was fab ;)
      puss

    • Snuskmaterial finns på bloggen nu haha :p

Kommentera

