Cats & men

large4

Kvälls sms:ande med Caro.

 

Nat: ”Hahaha jag har en ny nickname till idioten, ”the whore in singapore”, hahhaha jag dör, hahahaha”
Caro: ”The homo whore in singapore :)”
N: Hahahaha jag skrattar som en fåne här hahahahaha”
C: ”Hört något från hetero-Mads?”
N: ”Joo han skickade en bild på the view idag (hans jobb är på detdär hotellet idag) och sa att han hade bokat restaurang till imorgon, vet inte var, klockan 20 och undrade om vi kunde göra något innan det också”
C: ”Nice! Låter ju riktigt bra!”
N: ”Jag fick panik innan medan jag var på H&M för att han inte hade svarat på mitt sms innan på flera timmar och funderade seriöst på att sluta träffa honom för jag orkar inte med hjärteångest igen”
C: ”Men gud, sluta panika kvinna! Risken är mycket större att du tröttnar på honom!”
N: ”Men jag blir besatt av folk..vad är detta..jag har träffat människan en gång, han är säkert inte alls så bra som han verkar i mitt huvud men jag går här och längtar till imorgon”
C: ”Nån dag kommer du att få en katt som är minst lika besatt av dig :)”
N: ”Hahahaha en som sitter i mitt hår o boar in sig”
C: ”Jaaa, och som följer med dig överallt”
N: ”Den kommer att få heta Bob the cat, varför oroar jag mig egentligen när det finns så många herrelösa katter därute som kan skita överallt i min lägenhet en vacker dag? Det är precis som killar gör ju, tar av sig byxorna precis där de står när de ska gå o lägga sig”.

Kommentera

