Being kissed against a wall

black-and-white-couple-erotic-love-naked-Favim.com-280833_large

Det började bli kallt ute och vi bestämde för att gå vidare till en bar längre bort. Jag plockade upp min väska från marken, log mot honom och ställde mig upp för att knäppa upp kappan. Vi gick till baren vid hörnet, Blågårds Apotek och hittade ett bord för två i ena hörnet. Jag satte mig längst in så att jag hade bra utsikt över vad som pågick omkring och han satt mittemot mig. Tittade på mig med snälla blåa ögon och log han med. Jag berättade historier med min rysk-engelska och han skrattade hjärtligt varje gång, tänkte igen på hur enkelt det är att vara i hans sällskap. Vi lekte vem som kan hålla sig längst utan att skratta och tittade varandra i ögonen. Jag förlorade nästan varje gång och han följde efter när jag fick skrattattacker. Jag förlorade tills jag insåg att om jag gick in i min rysk maffia roll så kan han inte hålla sig för skrattet. Så jag höjde på ögonbrynen kaxigt, rätade på axlarna och tittade snett på honom.
”Så kan du inte göra, du vet att jag inte kan hålla mig” sa han på danska och jag studsade i stolen för att jag vann den ronden. Och vi skrattade och lekte, befann oss i stunden, studerade människor omkring oss. Han gav ifrån sig så snälla vibbar, som någon som bryr sig om andra och så trygg, så duktig på att känna av människor och situationer.

Vi lutade oss närmare mot varandra på bordet och bara pratade, om vad som helst. Mina ögon var låsta vid hans och ingenting annat spelade någon roll. Jag hade händerna på bordet och han började leka med mina fingrar, la sina händer över mina när han upptäckte hur kall jag var. Is och eld och en värme som spred sig mellan oss. Vi slutade prata och bara tittade på varandra i ögonen, han log och jag kände mig varm om kinderna för första gången. Jag tog ett djupt andetag och log mot honom jag med. Han lutade sig fram och jag visste vad som skulle hända, ville så gärna känna honom närmare mig. Så jag lutade mig fram mot honom också och våra läppar möttes i mitten, jag blundade och färdades med känslan, grävde in mina händer i hans hår och glömde bort om världen utanför i några minuter. Bandet spelade någon musik som blev till bakgrundsbrus och människorna omkring oss försvann, det fanns bara vi två där. Vi kysstes en sista gång och drog oss tillbaka mot våra stolar. Han höll en stadigt grepp om mina händer och släppte inte dem ens en enda gång, tittade på mig, såg mig.
”Ska vi ta en öl någon annanstans?” frågade han mig på danska och jag ville inte att kvällen skulle vara slut, ville vara kvar i den där bubblan han hade byggt upp där tiden stannade och mitt hjärta slog i jämna andetag, i harmoni med hans. Ville att han skulle hålla min hand som han gjorde precis där utanför i kylan, ville att han skulle fortsätta kyssa mig på kinden, vid ögonen, vid örat.
”Ja, vi går mot cyklarna igen och ser om det finns någon plats vid baren vi tänkte gå till först” sa jag glatt och klämde i hans hand. Vi gick tillbaka på samma gata och log mot varandra, helt plötsligt stannade han till, tog tag i mitt huvud med båda händerna och andades i min mun samtidigt som vi kysstes. Jag tappade helt balansen och i den stunden var jag bara hans, han kunde få göra vad han ville med mig, jag ville inget annat.
Han la sin kroppstyngd mot min och knuffade oss långsamt mot en vägg, min rygg mot den kalla väggen och hans varma kropp som var tätt emot min. Kysste mig i läpparna, i halsen, vid örat och hans armar tog stöd vid väggen medan resten av honom tog över hela mig. Jag tänkte att han gör allt rätt, han kysser mig precis som jag vill bli kysst, mot en vägg och vem bryr sig om vem som tittar på oss just nu för det finns ingen annan än vi två just nu. Han lyfte mitt ena ben och sedan hela min kropp över honom och jag höll mig fast vid honom medan vi hånglade och jag kände hur jag blev varm i hela kroppen, ville att han skulle sticka in en hand under min svarta klänning, känna på min hud, ville se honom naken.
”Dude get a room!” sa jag och vi började skratta båda två, han släppte min kropp och höll min hand fortfarande. Vi gick längs med gatan igen och han gjorde likadant på varje trappuppgång, knuffade mig mot väggen och hånglade upp mig.
Jag spenderade natten hos honom, i en lägenhet på Frederiksberg.

10 comments
  1. malin said:

    ojojoooooooj!!!! :)))))

    • hihihihihi :p funderar på om jag ska skriva resten av historian..men det blir åldersgräns på den haha :)

  2. pauline said:

    Åååhhhhh!!! <3

    • <3 <3 <3! lite action här också liksom :p

  3. Isabella said:

    Yaaaaay!!!! :D

    • hihihi äntligen händer det lite grejer här :D

  4. linnea said:

    Woopwoooop!!!!! :D :D :D

    • hihihihi awesomeness :p
      Händer lite grejer imorgon också..nån ska gå på en andra dejt ;) ;)

  5. Sofia said:

    åhh! :D skulle gärna höra resten av historien också :))

    • det kommer nog snart, second date ikväll ;) ;)

Kommentera

