Feberyra

tumblr_mlawlfyJSe1qj6bp2o1_500_large

En nattlig skypekonversation med Caro.

 

Nat: ”Alltså jag är typ hjärnbefriad..helt puckad i huvudet. Kan typ inte tänka och dagdrömmer om typ vad som helst. Skrattar åt allt och sjunger för mig själv i korridorerna. Vad har hänt?”

Caro: ”In love, much?”

N: ”In love not at all. In love with them all :D”

C:”haha”

N: ”Han med skägget verkar soft ju, jobbar med HR på novo nordisk”

C: ”Så kul”

N: ”Jag vill bara hångla…med vadsomhelst. Det kanske är vårkänslor..eller feberyra..är helt varm om kinderna”

C: ”Start with a bird for starters. Jag har feber också..och Sølver..har vi blivit smittade med nåt på Bronx?”

N: ”Vettefan..med snyggbartendersjukan”

C: ”Värsta sjukan”

N: ”Gud jag orkar inte kissa”

C: ”Hahaha du bor precis vid toan”

N: ”Hahaha jag önskar mig kateter nu”

C: ”Fan orkar inte heller kissa nu”

N: ”Hahahaha eller hur tanken på kateter verkar helt genialt nu”

C: ”Ja! Och ett kylskåp bredvid sängen”

Kommentera

