Att äta ihjäl sig

Man vill inte vara den som är den men när man inte har fått ligga på väldigt länge så roar man sig med mat och serier och dagdrömmer om fåglar och andra djur och vad de kan tänkas göra just i den stunden. Medan man sitter och äter och marathonkollar på pretty little liars och oroar sig om jobbet och om alla dessa deadlines som jag inte gör någonting åt. Och nya businessmöten som Per vår VD har arrangerat angående mitt projekt. Man blir jätteglad och sedan börjar man oroa sig för hur man ska tackla det nya ansvaret. Medan man sitter och äter, sånahär, bananpannkakor:

bananp

2 comments
  1. Äh jag gör precis samma sak fastän jag får ligga när jag vill. :P Mat är fan knark.

    • jag åt det igen idag..är så himla uttråkad och orkar inte ta tag i mitt liv…så jag äter istället..ingen framtid här :p

Kommentera

