Guts

Elisabeth-Taylor_large copy

2 comments
  1. Linnea said:

    Åh fy fan Nat, jag uppdaterade precis mig själv. Och jag vet hur ont, ont, ont det gör, ÄVEN om man tycker att man har gått vidare. Det är som en den sista dödsstöten, och inbland gör det lika ont som när man först gjorde slut. FAN alltså. Jag vet hur illamående man blir och jag känner för dig. Och det enda jag kan säga är att du måste fortsätta andas, ta steg för steg och så klarar du dig ur det här också. För det gör man. Och du vet: http://motivateinspire.net/wp-content/uploads/2012/08/this-day-will-never-happen-again.jpg

    • Kom att tänka på att de här chockstunderna inte varar i all evighet, jag låg inte på golvet och var orörlig igår. Mår helt okej ändå, ledsen och det gör ont men jag är inte helt sönder vilket betyder att jag måste ha byggt något under tiden jag har gråtit över honom. En grund att stå på och inte falla så hårt nästa gång. Det skänns tryggt på något sätt.
      Puss fina, tack så mycket för att du finns här <3

Kommentera

