Courage

image

Mitt skrivbord.

6 comments
    • Tack för länken, fick mig att skratta t.o.m. idag när jag såg papperet med datum på skrivbordsväggen :)

  1. linnea said:

    Så sant som det är sagt! Idag är en ny dag med nya möjligheter även om de är svåra att se ibland

    • Jag skrev tillbaka till the irish guy och ska ta en kopp kaffe eller en öl med honom nästa vecka någon gång, jobbet måste göras och nästa vecka ska vi på kickoff möte på ett slott utanför Köpenhamn och övernatta där. Jag går och väntar på bättre tider, det måste komma någon gång.
      Puss fina <3

      • linnea said:

        Va kul (: låter ändå som typiskt bra saker att ha framför sig! De bättre tiderna är på väg.

        själv är jag i en svacka. de fick avliva en av våra katter hemma i gbg igår, 17 år hade vi henne. Det är ju ungefär hur lång tid som helst, men ändå inte tillräckligt. Går i bitar här även om det inte var oväntat & hon nu inte behöver må dåligt. skittorsdag, skitfredag :(

      • Men åh, åh vad ledsen jag blir. När min lille hamster dog och gud så mycket jag älskade honom, fortfarande älskar och saknar honom..Det är ett och ett halvt år sen nu.. men jag gick sönder..kunde inte fungera, bara grät överallt och ville försvinna. Jag blir så ledsen för din skull linnea, tänker på dig och skickar massa styrkekramar <3 <3

Kommentera

