Sexual frustration

tumblr_mg28ldIGpK1s2qj46o1_500_large

Det är onsdag och jag vaknar innan klockan ringer, det händer nästan aldrig. Har sovit genom hela natten, hela sex timmar oavbrutet, det händer nästan aldrig heller. Känner efter att det är något som inte stämmer, det känns som om det är något som fattas, känner mig ihålig inuti. Åh, kramsjuk, det var längesedan det kändes så, sist fanns det en John i mitt liv. Ännu märkligare att jag inte tänkte på Edward alls, inte som den kramvänliga typen, för det var han inte. Tänker på hösten innan våren ens har kommit och undrar hur jag ska överleva en till höst? Utan någon som kramar en vid busshållplatser, utan att lukta någon vid nacken och somna medan jag räknar någons andetag.

Saknar att ha någon som dansar sådär tätt intill mig och händerna som vandrar längs med ens ryggrad, händer som saktar in precis under skulderbladen, kramar om ens revben och trycker en närmare sin egen kropp. Så nära så att man måste lägga sina armar kring någons nacke för att avståndet mellan oss två ska bli om möjligt ännu mindre. Någon som trycker mig mot en vägg och hånglar upp mig där på dansgolvet i mörker, någon som håller min hand under bordet så att ingen annan märker det. Någon som låter mig gräva in mina händer i hans hår medan han trycker sin kroppsvikt emot min. Någon där jag kan fästa mina fingrar längs med byxkanten medan mina knogar nuddar nedre delen på hans mage och jag drar honom långsamt mot mig medan jag ler nästan euforiskt för att jag vet att han inte kan stå emot när jag gör så.

Någon som får mig att tappa andan och inte kunna fungera, inte kunna äta eller hålla igång en konversation för att jag har tankarna åt annat håll. Det kan inte sluta vid Edward, tio månader sen kan inte vara sista gången jag någonsin kände så.

6 comments
  1. H said:

    Exakt min tanke just nu! Vad gör man med denna längtan?

    • Så himla frustrerande, klarade mig så bra på egen hand hittills och nu helt plötsligt börjar man sakna det igen. Jag funderade helt seriöst på att komma med något skamligt förslag till Birdie idag..det är farligt när hjärnan inte fungerar som den skall :p

  2. malin said:

    Åhh känner likadant. Varje gång jag hälsar på en ny kille brukar jag tänka: ”är det han?” .. hur tragisk får man va liksom? :P

    • Haha jaa, börjar tro att jag dessutom sänder ut desperata vibbar och det är därför folk tappar intresset. Jag säger det som Charlotte i SATC: I’ve been dating since I was 15, I’m exhausted. Where is he???!! :p

  3. Citrin said:

    Håll ut, han dyker upp tids nog! <3 Kram!

    • oftast går det helt okej men ibland..ibland så saknar man en..bara en liten liten stund..kan jag inte få låna en som jag tycker om en liten liten stund?

Kommentera

