Paranoid

tumblr_l8i6dlfbWQ1qzd1fwo1_500_large

Jag har typ blivit sjuk, nån slags variant av magsjuka som går omkring och jag är vanligtvis immun mot det men nu dras jag med morning sickness (well no way that is possible sa Buller imorse) och whole day sickness. Det snurrar och det gör ont i magen och så har man drabbats av en släng av feber. När jag blir sjuk, sådär riktigt sjuk så brukar jag bara ge upp och börja tycka synd om mig själv. Lägger mig ner och gråter och tycker att livet är så orättvisst. Sen har det visat sig att man har överlevt varje gång man har trott att man skulle dö men nu tror jag seriöst att jag kommer att dö. Väntar otåligt på att mamma ska logga in på skype så att jag kan börja gråta live så att hon tycker synd om mig, så att någon förstår mitt lidande. Har ännu inte köpt tågbiljett till sverige, för att jag vill så gärna att Sanna ska komma förbi imorgon då hon är i Malmö över påsk (hon är blond och söt, om ni ser henne så haffa henne på gatan!). Men är så däckad och om det fortsätter såhär så lär jag inte vara något bra sällskap imorgon..och då kan jag lika gärna sätta mig själv på ett tåg till sverige och fastna någonstans i tågtrafiken på min födelsedag. Och sen blir jag sur på mig själv för att detta inte var något litterär verk direkt..bara massa gnäll så att ni också tycker synd om mig nu när jag är sjuk.

Mitt i min sjukdomsdimma så började jag få panik över att någon från tyskland har sökt på ”So not in the mood to work today”..paniik ju. Det kan inte vara Birdie som är där nu, det är väl lite långsökt eller hur? Eller?

Kommentera

