Slut up friday

tumblr_mk0t8gVw0G1qi71rjo1_500_large

Jag har ju varit på middag, hos Caro, där två av hennes närmaste vänner också var där. Och de snackade danska och jag förstod allting..SÅ himla befriande att efter snart ett år i pølselandet så har jag äntligen börjat förstå danska utan problem. Jag var nervös, väldigt nervös innan, delvis pga danskan, för att jag inte kan uttrycka mig på danska sådär fritt som man gör på svenska, det krävs ansträngning och energi och jag hatar känslan av att inte kunna uttrycka mig, hatar den.

Så efter några glas vin så var jag kalas och hade inga hämningar.
”Så, imorgon!I can feel it, imorgon kommer jag att få ligga!!” sa jag rakt ut viftandes med pekfingret i luften, bara för att säga det.
”Yes tomorrow someone is going down!” sa Caro och syftade nog på Sølver (oh the mental pictures I don’t want to have).
”No vagina for the german, he’s been mean to me!” protesterade jag.
”Yeah that’s what you say today..but tomorrow is another day” sa Caro helt säker på sin sak.
”Ja, fan ta alkoholen, krävs inte mycket för att omvandla mig till en slut”.
”Caro du får agera wingwoman imorgon” sa Lea som satt till vänster om mig vid bordet.
”Wing whore, you can be the whore’s wing whore” sa jag helt säker på hur jag kommer att bete mig imorgon.
”Yes I will” sa Caro från soffan, smidandes på någon ond plan om mig och Birdie imorgon.
”Du tar väl på dig brudklänningen?” frågade jag för att försäkra mig om vad the dress code var för något.
”Ja såklart, wedding dress it is” sa Caro. Det vill säga att vi tar på oss vita klänningar imorgon och blommor i håret, jag är Caro:s mini-me som vanligt.
”Let whoring friday begin!” sa Sisse och skålade med sitt vinglas i luften.

3 comments
  1. Hahaha du behöver ju besöka någon av de där skumma affärerna på hor- och sexleksaksgatan i Köpenhamn hörrö. ;)

    • hahaha ja, vi diskuterade det någon gång att vi behöver gå dildo shopping, Caro nämnde att the Rabbit kostar typ kring 400 kr, det är överkomligt haha :p

      • Jag är rädd för Rabbit! Verkar så läskig som snurrar runt åt alla håll och kanter.. :( Hahaha!

Kommentera

