Evil bird

tumblr_mjhxfzVHMe1rs1sboo1_400_large

Så nu har vi bråkat, jag och fågeln. Det tog inte lång tid innan han gick mig på nerverna. Och när han är på dåligt humör så är han en asshole.
Så jag tänker lugna ner mig, återgå till mitt glada jag och fullständigt ignorera honom. Så får han komma och be om ursäkt. Hatar att när jag blir sur så börjar jag gråta, nerverna är liksom automatiskt kopplade till tårkanalerna och jag vill inte gråta här framför alla. Tyskjäveln, jag fattar inte att jag bryr mig om honom när han kan vara så elak mot mig.

2 comments
  1. Åh jag hatar sånt, jag är precis likadan! Det är som att sätta på en kran när jag blir förbannad. Tycker du gör helt rätt i att vara glad, se lite extra fin ut imorgon så får han säkert mer dåligt samvete. Kram!

    • Jaa och det är så jobbigt när man är i sådana situationer att man inte vill gråta, när man vill vara stark, då börjar tårarna trilla ner..hur tänker den här hjärnan egentligen?
      Går fortfarande och surar här haha :p

Kommentera

