Vår i snöstormen

nn3

Princess Nat ;)

Det var Birdies view imorse, med ett ansikte till osv..

11 comments
  1. Elena said:

    Alltså, dina lockar <3

    • de blir alltid bra på ena sidan och mycket lösare på andra sidan, vet inte vad jag gör för fel haha :)
      Puss <3

  2. Så jävla avis på ditt hår! Jag har typ tre hårstrån på hela huvudet. :-/

    • Har också typ 3 hårstrån så efter jag tvättar håret använder jag volymskum för att lyfta upp rötterna, volumizing paste vad den nu gör för något men luktar gott, fönar upp och ner och det är fortfarande tunt, kanske liite skillnad på hårbotten. Sedan lockar och borstar ut lockarna..det blir så mycket mer hår då. Och himla mycket hårspray. Sen om man vill ha ännu mera volym så kan man använda björn axéns volymtång med räfflor som man lägger på hårbotten så blir det fluff men jag tyckte att den knipsar av håret efter för mycket användande så att massa tunna hårstrån står rakt upp i huvudet, haha :p
      Puss

      • Nää är det sant? Nu tror jag bara du inbillar dig. :P
        Mjo jag har provat det mesta, brukar ha i volymspray och föna håret upp och ner haha… Försöker ibland skaffa längre hår än min page, men märker att det bara ser tunnare ut ju längre det är… Urk. Vill vara rik och ha maaaaassa löshår. ;)

      • Hahah det är sant, mitt hår är så platt och tunt så det är inte sant, kan typ inte vistas utanför dörren i nyduschat hår utan att ha fixat det haha. Men eftersom jag nästan alltid lockar håret så blir folk så förvånade när jag dyker upp i rakt hår :)

      • Lyckos där, jag har lockigt men vill ha rakt… ;) Typiskt.

  3. linnea said:

    Så himla fint hår verkligen (:

    • hihi tack så mycket :) som jag brukar säga, min personlighet sitter i lockarna :p
      Nu hade Silvia sagt, vad hade du gjort utan hår?? :p

  4. pauline said:

    My gawd vilket vackert hår!

    • men åååh ni är så snälla, fina pauline, jag tycker om dig <3

Kommentera

