Evening skype

tumblr_mjjfoug7xc1rjx4aro1_500_large

Det är på Skype som det händer. Sent igår kväll med Caro.

N: ”I have no life..vet du hur horny jag var idag? Jag hade kunnat ligga med the bird på toaletten så horny var jag fast jag visade inga svaghetstecken förstås..var inne i min egen bubbla idag..så borta att the bird kom viftandes med en labhandske framför mitt ansikte för att få uppmärksamhet”
C: ”Hahahaha, du måste fan snart ligga med någon!!”
N: ”Eh jaaa, haha, den där heta killen på linkedin..tror du att jag kan föreslå något skamligt business kanske? :p
7 st!!! (här refererade jag till att det var 7 stycken som hade lyssnat på min hälsning igår)”
C: ”Ligga med 7 stycken?”
N: ”Nej hahahahha”
C: ”Nej det kan du inte”
N: ”Eller jooo..jo till 7 stycken alltså, inte till skamliga förslag”
C: ”Du vill visst göra skamliga förslag”
N: ”Hahaha of course…jag gör alltid skamliga förslag i fyllan som aldrig lyckas. Vad är det för fel på folk..har de kyskhetsbälte kring midjan eller vad??”
C: ”Klibbet har nog inte”
N: ”Hahahaha klibbet vet inte hur han ska använda sin midja”
C: ”Du kan nog lära honom”
N: ”Eller tugga arsenik… same same”
C: ”Ja faktiskt”
N: ”Om klibbet hade varit sista mannen på jorden utöver mig liksom..så hade jag konverterat till hemafrodit”
C: ”Hahahaha. Jag hade nog börjat tycka att dom flesta djur ser lite småsexiga ut. Allt är bättre än klibbet. I would rather do a snail”.
N: ”Hahahaha ett hål i ett träd är sexigare än klibbet.
En kommentar, jag får typ magsår..herregud”
C: ”Ta det lugnt. De tycker om dig ju”
N: ”Jag får ge mig..snart kommer jag att hålla monologer på quicktime och lägga upp på bloggen, haha”

4 comments
    • Ja, tycker också om denna bilden. Men det är inte jag :)
      Hej My, kul med nya namn vid kommentarsfältet & nya människor att lära känna :). Kram

  1. Linnea said:

    Fint att veta hur du pratar tycker jag. xx

Kommentera

