Friday plans

P7PBfY6_large

Just another skype conversation with Caro.

 

”Slut reporting for duty” skrev jag till Caro på skype.
”I had a good morning once, it was awful” svarade hon.

N:”Har anmält mig till yoga ikväll men har plats 8 i kö”
C:”Jag har nr 7, vi får se. Vi kan laga mat hos mig efteråt?”

N: ”Oki, men tog med träningsväskan, kan lika gärna vara kvar på jobbet innan dess. Ja gärna, till mat”
C: ”Det kommer bli nåt med vitkål..”

N: ”Det låter bra, diet friendly”
C: ”Och lite ost och nötter tänker jag”

N: ”Shit jag vaknade kl 4 idag, haven’t slept since”
C: ”Jag är såå trött idag. Min mamma väckte upp mig kl 6 när hon gick upp (hon sov över för att hon var på möte). Sen sov jag vidare och nu är jag sååå himla trött”

N: ”Ååh vill sova. Kommer att däcka efter lunch haha”
C: ”Du kan gå och sova lite i källaren”

N: ”Som idioten gjorde ja, mellan mina experimentmätningar, typ en halvtimma sådär”
C: ”Låter nice. Imorgon tänker jag att vi åker till christiania efter jobbet, röker på och sen hittar dumplings på vesterbro?”

N: ”Ja ja och ja. Hittar vi dumplings på vesterbro kan vi möjligtvis hitta en bar om vi känner för det, but not get drunk. Bara tipsy”
C: ”Ja, måste åka till jylland kl 10 lördag morgon”

N: ”Haha fy fan, jag orkar inte vakna helt bakis varje lördag”
C: ”Nej röka på är bra, då är man bara lat och dum dagen efter”

Kommentera

