Uttråkad medan Caro klipper sig

Jag är hos frisören och har precis klippt sextiotals frilla a la birgitte bardot, Caro kallar mig för crazy pillow lady för att jag gick bananas på H&M home för två timmar sen och köpte tre kuddfodral med tillhörande innerkuddar. Det ligger en fet hund här bredvid som snarkar oavbrutet och jag dricker vin.

Frågan är, hur många kuddar kan man samla på sig utan att det klassas som sjukdom? Och nästa fråga är, vad gör ni denna nästan våriga afton (här i Köpenhamn)?

10 comments
  1. Citrin said:

    Dricker du vin hos frissan?! Alltså, jag måste flytta… Haha. Själv har jag jobbat till halv sex idag, sedan varit hos gamla roomie och tjötat, nu ligger jag i badet :) Helg nuuuu tack!!

    • I det här landet blir man alkoholiserad vart man än är haha. Extremt dyrt att klippa sig men man sitter där och hänger, snackar lite om allt möjligt och leker med fethunden..kommer ut därifrån fattigare, gladare och med fräscht hår :)
      Helg ja! Vad ska du/ni hitta på imorgon? Jag ska nog hem direkt efter jobbet, laga nån go middag och dricka vin och skype:a med mamma, kolla på serier. Känns som att jag inte har lust att göra så mycket mer den här helgen :)

      • Haha härligt :)
        Igår var jag på after work med en f.d kollega, urtrevligt var det! Sedan drog jag till M, vi blev fulla med hans vänner, och började bråka… Så det var ett trist slut på en fin dag/kväll men men… Idag är det iväg på en väns korridorsfest. Fastän jag egentligen inte orkar haha… Men vad gör man, ibland behövs en sånhär ungdomlig helg antar jag! Kram!

      • tråkigt att ni bråkade, hoppas att ni blev sams igen? :)
        jag slängde mina lugnhelgplaner åt helvete och kom hem klockan 4 på morgonen.. alltså ibland så suckar jag åt mig själv..typ idag har jag varit sur på alltihopa hela dagen. Sen att man fick veta att jag måste betala 8000 dkk tillbaka i skatt..I hate them!
        hoppas ni har roligt ikväll, jag bakar pizza här :)

  2. Linnea said:

    i går hade jag BÄSTA dagen, med sol, otroligt bra möte om ett jobb jag vill ha, min vän fick tvillingbäbisar, vi hade baby-vaka på favoritfiket och sen fick jag reda på att min vän hade förlovat sig.Typ som om universum bara tyckte att nu jävlar vad det dags för bra saker för mig och mina. Peppen. Den var enorm.

    Bardot-håret är det bästa! xx

    • ååh vilken underbar dag du verkar haft, fylld med massa bra nyheter och vilken bra start på våren! Jag hade en hel underbar söndag idag där jag och Caro låg på golvet bland kuddarna och kollade på avsnitt av Girls och somnade däremellan, hihi :)

  3. Linnéa S said:

    Hej fina Nat!

    Älskar tanken på att dricka vin hos frisören! Jag sitter i cafeterian på min skola, har precis haft en Marketingklass som var rolig och snart ska jag gå på yoga, insåg att jag typ druckit alkohol en vecka i sträck så ikväll ska jag ta det lugnt, haha, men det är så svårt här! Hoppas du får en fin helg fina du! Kram!

    • Vill också läsa marketing, känns ibland som om jag har valt helt fel inriktning i livet. Min fredag blev inte som jag hade tänkt mig då vi hamnade på en bar och skulle ta en öl efter jobbet..som blev till många öl och hångel i baren till bonnie tyler och hemsk hemsk bakfylla..herregud..följd av en söndag på golvet bland kuddar med Caro och massa avsnitt av Girls :) Puss

  4. Hannah said:

    Min åsikt är att man aldrig kan ha för mycket kuddar! :)

    • jag måste till H&M home igen, crazy pillow lady men jag ÄLSKAR mina kuddar :D :D

Kommentera

