Valentines

vvdbwJag bojkottar Alla hjärtans dag ;)

4 comments
    • Det värsta är att professorn hade ätit de sista chokladerna på den där asken..inte ens nån choklad blev det till mig :p

  1. Ellen said:

    haha! johnny depp kan man ju inte bah ignorera dock…..
    gjorde dock också en slags alla hjärtans-diss, hängde med mina vänner och käkade godis. vanlig kväll egentligen! killen som tydligen gillar mig (inte direkt samma känslor från min sida..) blev sur dock. BULL! jaja

    • Haha Ellen jag gillar din inställning :D
      Jag bakade kladdkaka här igår (kladdkakssmet) och jag och buller åt oss feta framför ett avsnitt av Girls och suckade över alla hjärtans dag båda två :p

Kommentera

