Lana del Rey, oh my

tumblr_mi0ezwMkK51raya5mo1_500_large

För ett tag sen så ställde jag mig på väntelista för Lana del Rey:s koncert i Köpenhamn i april men det var slutsålt och jag har inte hört något mer sen dess. För två dagar sen kom mailet med att de ska anordna en till koncert och jag har stått i internet kö hela morgonen för att få tag på biljetter. Och nu har jag det, två himla fina biljetter till Lana:s koncert och jag kommer att sjunga med till alla låtar och kanske gråta och vara allmänt lame till mina favoritlåtar. Åååh lyckan!
Sølver bangade för att han hade köpt biljetter till en annan koncert på samma datum så nu står jag med en extra biljett och måste hitta en fin person som vill dras med mig hela kvällen. Men jag är så glad, så himla glad!

Lite ljusglimtar i februaritristessen, för några minuter innan så ville jag skriva att jag var väldigt deprimerad och att det inte fanns något hopp.

3 comments
  1. Jag ställer upp, jag följer väl med då!
    Hehe… ;)

    • du skulle kunna gå med mig, min kompis från gbg kunde inte komma heller då..I’m just sayin ;)

      • Ååååh :D hihi

Kommentera

