Hemma

tumblr_mfvgrsINaL1r8f8q5o1_500_large

Jag skippade danskan idag och kom hem efter jobbet. Smärtan försvinner inte och nyss tyckte jag så synd om mig själv att jag började gråta. Jag grät när Buller frågade om vi inte skulle till sjukhuset och jag grät nu på skype med mamma. Känner mig ensammast i världen när jag mår fysiskt dåligt och vet inte vad jag ska göra åt det. Och har knappt koll på vart läkaren sitter, jour på kvällstid? Varför flyttade jag till Danmark till att börja med?
Känner mig så löjlig dessutom för att jag inte kan sluta gråta..inte av smärta, för den kan man nästan stå ut med, det är som en koncentrerad mensvärk på vänster sida..men jag gråter för att jag känner mig så olycklig.

10 comments
  1. Angie said:

    *Mental kram* Känslan av ensamhet kanske kan botas med musik?

    • Tack för kramen, jag grät ut på skype och alarmerade min mamma som har ringt fyra gånger idag för att försäkra sig om att jag gick till läkaren. Sen tog jag ett sömnpiller och sov nån timme :)
      Puss

  2. F. said:

    Dude.. supertråkigt att du mår så här (ibland) men jag känner dig och jag vet att du kommer vara på topp igen för du är bland de starkaste människorna jag känner. Kram kram vi kan ju ringas framöver

  3. Isabella Klapper said:

    Hej du! Hvis du har brug for en ny ven fra København så skriv bare til mig :)

    • Hej Isabella, tack så mycket, himla fint <3
      Hur hittade du hit? Og hvad laver du for noget? (hihi) :)

      • Isabella Klapper said:

        Hej igen :)
        Jeg fandt din blog igennem Niotillfem’s blog. Tror det var igennem en kommentar inde på bloggen. :)
        Jeg er 20 år og går 3.g på i gymnasiet i Malmö, men bor i København :)
        Læste lige din ”about”. Det lyder helt forfærdeligt :'(

      • Ja det var ungefär i samma veva som niotillfem fick sitt hjärta krossat som han lämnade mig också. Har inte riktigt återhämtat mig än och dumheterna fortsätter och jag ställer till det för mig själv..jag vet inte varför och jag börjar misstänka med att det har med honom att göra..denna self-destruction jag håller på med. Så du pendlar till Malmö med de där fantastiska øresundstogen som aldrig är i tid? :)
        Puss

  4. Isabella Klapper said:

    Ja det er altid så forvirrende med break-ups. Er glad for at jeg lige nu ikke er det følelsemæssige rod, for det er ikke nemt og trættende i længden… Jeg håber du kommer dig snart, selvom det tager tid.
    Ja pendler med de lorte toge! De kommer altid forsent :(
    Tak for en virkelig dejlig blog!

    • Tack för att du läser och kommenterar, det är alltid så himla roligt att få kontakt med folk :)
      Mår ändå mycket bättre nu än vad jag gjorde hela sommaren..nu önskar jag iaf inte längre att han ska vara tillbaka i mitt liv, nu vill jag bli kvitt honom helt och det kommer väl någon gång. Kom på mig själv att jag inte har kollat hans Facebook på kanske 3 dagar..det har aldrig hänt förr :))

Kommentera

