My head is spinning

O42609-1280x960_large

Jag roar mig med nätdejting. Öppnade en profil i lördags och skrev lite om mig själv, la även till att jag tränar flera gånger i veckan för det gjorde jag innan Edward (vilket betyder att jag inte har tränat på ett halvår). Skrev på charmig svensk-danska och det trillar in meddelanden lite då och då. Det är väldigt roligt, att jag inte kom på det innan. Vet inte om jag orkar träffa någon av de där killarna jag pratar med men än så länge så har jag utbytt några ord med en snygg pilot och lite mindre ord med en australiensare med krulligt hår. Håller mig sysselsatt för att inte hinna tänka på Edward och jag vet inte om jag bryter ihop snart eller om jag blir starkare. Kan fortfarande inte sova för att jag oroar mig för hur det blir med jobb efter maj men har nu förlikat mig med tanken att hamna under en bro eller ännu värre att flytta tillbaka till mina föräldrar. Sølver har lovat att komma med frächa kartonger lite då och då om jag hamnar under en bro och man kan alltid ha söta råttor som husdjur.

Vill gärna skriva längre texter, skriva av mig och ha en stund av ro men jag skräms för mycket av hur tystnaden kommer att påverka mig. Om jag slutar snurra i ekorrhjulet så kommer jag att tänka på honom och ta igen all förlorad tid som jag har lagt på att inte tänka på honom.

4 comments
  1. Jag tror mina pengar är slut i slutet av april, så då startar jag upp kartongriket och du får komma och joina lite senare! Vi kommer ha skitkul, jag har typ minst 10 flaskor sprit att flytta med mig.
    <3

    • Kartong ja, jag känner en till som överväger bananlåda så då blir vi tre, det blir nästan till en gatufest ju. Jag tar med Gin&Tonic, det blir fantastiskt. Du får flytta till dansk kartong, spriten är billigare här. Så att vi har råd att supa när dina 10 flaskor tar slut haha
      <3 <3 <3

  2. ANNAWII said:

    Gumman, jag hoppas allt löser sig med jobb och framtid. vet hur det är att gå och oroa sig (har gjort det i ett år nu). Men du verkar ju vara sjukt smart och duktig så det lär lösa sig för dig!

    Och jag läser din blogg flera ggr om dagen men läser oftast bloggar i mobilen just nu så därför jag är så dålig på att kommentera. Men jag finns här och hejjar på dig <3

    Kram

    • Tack fina Anna, det betyder mycket att du finns där och hejar, får lite mer hopp. Har på något sätt kopplat av jobbångesten, tänkt att jag inte bryr mig längre, får bli som det blir. Får ta tag i en sak i taget och börja med att damma av mitt cv och personligt brev och lära mig danska. Har någon månad på mig ändå. Och nu när jag inte alls orkar ta tag i allting så roar jag mig med nätdejting, haha konstigt hur hjärnan bara lägger av och vill göra annat.
      Puss & ta hand om dig, vet att du haft det tufft med den där oron i bakgrunden <3

Kommentera

