Thursday before doomsday

tumblr_mfaldqck291r197loo1_500_large

Nu är det en packad Nat som skriver blogg mitt i natten. Världen går under, dj:n var söt och hette Sølver så jag ville bara krama honom. Hur ofta händer det liksom? Jag har köpt chokladaskar där det står ”Happiness is just temporary” till folk jag tycker om på jobbet och det är fredag imorgon och jag har skickat ett pinsamt message till Henrik på Linkedin och jag borde skämmas, dvs blå klänning åker på och jag ska vara fin som bara den imorgon. Sista dagen på jorden ska jag spendera med en vacker tjej som får mitt hjärta att slå lite snabbare ibland när vi shoppar på random tisdagar och äter pannkaka. Min fina Caro <3. Och om världen går under så är jag tacksam att jag haft världens bästa Sanna, Emelie & Caro på min sida och världens bästa tjejer som hänger här som får mig alldeles, alldeles varm om hjärtat. Happy mitt i natten torsdag-fredag och lämna gärna en kommentar innan världen går under (det är vid lunchtid det) så jag vet att ni lever och frodas och har det bra.

Jag befinner mig i Göteborg vid 3-tiden på lördag så om någon vill träffa en bakis, sliten Nat som kanske överlevt apokalypsen..säg till :D

7 kommentarer
  1. linnea sa:

    Det vore ju tradigt om jorden skulle gå under. Hoppas du får en undergångslös fredag (: till lilla götet alltså, vad hittar du på här? Själv har man flyttat hem till det urvuxna flickrummet med blandade känslor under jul-p.

    • Jag ska till mina parenteser och fira jul och promenera lite i Göteborgs gator. Har längtat ihjäl mig sen oktober och sen får jag krama lite extra på några stycken på mellandagarna :D
      Men jag vet hur det blir, efter två dagar i detdär lilla rummet så kommer jag att bli knäpp och få flipp på mina föräldrar och vilja försvinna till köpenhamn och aldrig komma tillbaka haha :D
      Puss

  2. Hehe funderade på om vi tar samma tåg upp då, men kom på att mitt går härifrån först kl 14 så förmodligen inte ;(
    Känner igen det där med att sakna ihjäl familjen men efter två dagar känna paniken haha!

    • Åker flyg från kastrup (orkar inte jultåget). Åker du via göteborg eller byter du på vägen? might be in town :)

      • Lyxigt hehe.
        Nej jag åker tyvärr via Alvesta (får alltid stå och vänta där 45 min), det var billigast..

  3. pauline sa:

    Jag lever och mår bra! Fick dessutom veta att mitt ex (som jag har varit och ibland fortfarande är väldigt kär i) igår sa att han befinner sig i en ”osäker situation” där han inte vet vad han känner för mig. Det är första gången sen breakupen i våras han visar känslor, och jag är så glad även om det kanske inte leder till nått. Att han KANSKE får veta hur det känns att längta efter nått som en gång varit sin egna. Det var mest det jag ville säga. Idag ska vi träffas och ”prata ut.” Jag vet inte vad jag hoppas på, men bara att han kan KÄNNA gör mig glad.

    Och hey, vi dog inte! Fuck you jorden. Hade aldrig tillåtit 2012 vara mitt sista år i livet, fy tusan vilken kasst år! 2013, here we come säger jag bara. Kram Nat!

    • Fy fan vad skönt, jag hade också känt så, att nu, nu får du också veta hur det är att känna så det gör ont i hjärtat. Att sakna någon mest hela tiden och att inte kunna göra något annat för att man inte kan fungera normalt. Hur gick det? Hur var det att träffa honom igen? Tell me <3

      2012 har varit det skitigaste året någonsin. Jag sa det till mamma igår, nu vill jag inte ha mer av det här året, jag orkar inget mer med skit.. Hon tittade på mig tyst och sa inte så mycket.. som i "jag förstår". Men 2013 ska jag vara singel och ha roligt. Kärleken får vänta tills jag är redo..kanske aldrig mer, men inte nu. Puss

Lämna en kommentar