De kommer att dö ensamma, it’s a fact

tumblr_mamfbwAfXA1rtuu78o1_500_large

Skype conversation with Caro

Nat: ”Träffade på Edward i korridoren, did you get my text yesterday, sa han. Men jag hade inte fått något och jag frågade vad det var: ”it is about the pictures..if I could get a copy of them”. He reads my mind”.

Caro: ”wow, jaaah”

Nat: ”Frågade när hans sista dag var och då sa han kring den 4:e januari. Han åker den 5:e, julen är räddad!”.

Caro:”Haha”

Nat: ”Jag önskar att detdär sms:et han skickade kunde komma till mig. Tänk om han skrev något annat..typ ”hej jag åker snart..” någonting så att jag kan fantisera vidare”

Caro: ”Hahaha. Han skrev säkert: ”Hi Nat. Can you please bring the pictures””.

Nat: ”Blä fyrkant. Tänk om han läser min blogg??? Tänk om han sett bilden på sig själv på bloggen och blivit påmind om bilderna??”

Caro: ”Nej”.

Nat: ”Nä det måste vara att han kom in när Dottie bläddrade igenom min fotobok och såg förmodligen bilder från Thailand och Singapore”.

Caro: ”Säkert”

Nat: ”Måste byta mitt simkort, han kanske skickade till mitt svenska nummer”.

Caro: ”Ja, det gjorde han kanske”

Nat: ”Hey do you think I could get the pictures from Thailand on a memory stick before X-mas? Would really appreciate it”

Caro: ”Blä”

Nat: ”Mongot, varför ska ha ha dem innan xmas om han är kvar i januari? Nu vill jag inte ge bilderna till honom alls”.

Caro: ”Förstår… Ge honom bilderna och photoshoppa en gigantisk dubbelhaka på honom på några av bilderna”

Nat: ”Hahahahah. Jag var en sväng vid kaffet där nere, hos marie, the allmighty evil sekreterare. Hissdörrarna öppnas och Henriks sugardaddy står där. Hahahah han var helt paff av min röda klänning”.

Caro: ”Nice. Men seriöst, photoshoppa en av bilderna bara”.

Nat: ”Nä, då blir han ledsen ju. Han förtjänar att vara ledsen men du vet..hung up on him”

Caro: ”Han förtjänar att vara lika ledsen som dig ju”.

Nat: ”Ibland så tror jag att jag förtjänar att vara ledsnast i hela världen, bara han är glad. Varför gör man så mot sig själv?”.

Caro: ”För att man är destruktiv. Det är dumt. Jag sa åt mitt ex att han skulle go for it med eskimotjejen för att jag ville han skulle vara glad. Dummaste jag någonsin gjort tror jag”.

Nat: ”Fy fan, så står man där efter 3 år och ångrar sina beslut”.

Caro: ”Jap”

Nat: ”Må de aldrig någonsin komma ihåg en pinkod i sina liv, aldrig någonsin så att deras mobiler och bankkort blir spärrade hela tiden”.

Caro: ”Må de få syfilis och klamydia igen o igen”

Nat: ”Må de leva på alvedon resten av sina liv”.

Caro: ”Blä. Orkar inte med Exer”.

Nat: ”Nej men vi vet ju att de kommer att dö ensamma, it’s a fact”.

Caro: ”Så klart dom gör. Och ingen upptäcker det så deras katter äter upp dom”.

7 comments
  1. Ex suger!
    Kom ihåg att du förtjänar att vara glad. <3 Jag har ett nyårslöfte på förslag till dig: var mer självisk! :) Jag tänker också försöka vara det… Kramar

    • jag tycker att det låter som ett väldigt bra nyårslöfte, ska försöka att bli lite mer självisk. Folk förtjänar inte ens goda sida när de inte ger tillbaka lika mycket som de tar. Puss <3

      • Verkligen. Jag tycker det är jättefint att vara hänsynsfull, generös och snäll, men man ska inte vara det mot idioter! Folk måste förtjäna det, annars riskerar man bara att bli utnyttjad tyvärr! Nej, vi får peppa varandra att våga tänka på vårt eget bästa också. :)
        <3

  2. Sanna said:

    Ja ex suger verkligen!!

    • ”We were together, we didn’t work out, I need you to not exist!”. Miranda i SATC in my heart :D
      Puss

      • Sanna said:

        thank god for SATC. Finns så många bra citat från den serien! <3

      • Sanna nu saknar jag dig!

Kommentera

