The lemur attack

mrmorten2
Mort håller mig sällskap om kvällarna när jag gråter.

8 comments
  1. Linnéa S said:

    <3 <3 <3 <3 usch, alltså så jävla less på att vara ledsen nu. antar att du också är det. tänkte precis på dig och undrade vad du gjorde.

    • Jaa, less på att ens default mode är ledsen eller uttråkad. Uttråkad kan jag hantera men jag saknar känslan av att vara kär, när det pirrar till i magen av spänning. Att tycka om någon. Man har blivit så känslokall på något sätt. Vad gör du idag Linnéa? När åker du? <3

      • Linnéa S said:

        <3

        Precis. Jag har liksom börjat tänka att jag aldrig kommer träffa någon, och du vet typ blivit "okej" med det? Har liksom börjat planera upp livet utifrån tanken på att jag kommer leva det själv. Förstår ju att det är löjligt, jag är liksom knappt 22, men är så rädd för att det här var sista gången jag orkade få hjärtat krossat. Har fått det två gånger och varje gång har det tagit mig nästan 2 år att verkligen gå vidare, har typ haft mer eller mindre ont i hjärtat sedan jag var 18. Usch. Idag har jag jobbat och fixat med USA papper, om allt går som det ska åker jag i mitten av januari. Är peppad och livrädd på samma gång, tror som vanligt att allt ska gå åt helvete, haha.

        Vad gör du ikväll?

      • Jag träffade en kvinna när jag var i medelhavet i somras och hon är en sådan ensamvarg. Har en egen lägenhet som hon har fyllt på med massa små prylar överallt. Hon har fina vita lakan med någonting fint sytt på kanterna och sött liten volang. Massa tvålar och fina små handdukar på toaletten. Hon drar ner de tjocka bruna persiennerna hela vägen för att det inte ska komma in damm i lägenheten och för att solen lyser in och det blir för varmt enligt henne. Hon lever ensam, inte riktigt träffat någon som hon varit på riktigt intresserad av. Med åren ökar kraven också sa hon en gång till mig. Visst har det varit några som har visat intresse men man blir så bekväm i sig själv och självständig och detdär med kärlek vet jag inte ens om det är på riktigt. Jag fick höra senare av en släkting till henne att för många år innan så hade hon varit förlovad med en man men det förhållandet tog slut och det tog hårt på henne och hon aldrig riktigt över det.

        Det kändes som om någon berättade the story of my life.

        Jag var helt trött innan och höll på att somna under täcket med kläderna på, gick upp och borstade tänderna och förbannade livet för att vi har fått tänder som vi måste borsta och är nu helt pigg och har starka tankar på att lägga mig på golvet en sväng. Bara en sväng för att känna lite golvhjärtesorg. Vad gör du? Puss

  2. linnea said:

    Gosedjur är ju egentligen bästa sällskapet, finns alltid sviker aldrig. 2013 blir bättre! Så är det bara

    • Stackars lille Mort som fick bo hos Edward ett tag och fick kidnappas tillbaka haha :p

  3. ANNAWII said:

    Skickar en stor kram från Norrland <3

    • En stor kram tillbaka från legoland :)

Kommentera

