Katie girls

Ladies I’ve reached an epiphany. Medan jag ligger här och mår dåligt och funderar på hur jag ska hantera morgondagen och alla andra dagar tills han åker till Singapore. Jag frågade Mats i fredags om någonting hände där i Singapore, han ville inte säga något men jag vet klumpen i magen den kvällen, hur dåligt jag mådde och jag visste att det var något med Edward. Jag visste att han gjorde någonting dumt mot mig. Jag bara visste det. Mats sa, ”you should ask him”.

Ville bedöva min ångest en stund, tänkte att ett randomavsnitt av Sex and the city skulle vara bra, som alla andra gånger hjärtat har varit ledsen. ”Ex and the city” avsnittet dök upp från ingenstans och jag kan inte sluta titta nu. Jag förstod inte då, jag förstår nu.

3 comments
  1. Linnéa S said:

    Åh, älskar den där scenen, känner också igen mig så mycket i den.
    Puss fina du.

    • Det kändes som en uppenbarelse att se den igen, såhär på söndagskvällen. Fick lite mer förståelse.

      Snälla fina, om du har några tankar angående mitt senaste inlägg, please let me know. Kommer inte att kunna sova inatt som det känns just nu :(

  2. Linnéa S said:

    Ska läsa nu och kommentera så fort jag läst <3

Kommentera

