Just kill me, kill me now

The_Pretty_Reckless_taylor_momsen__the_pretty_reck_large

Jag satt i möte med Edward nyss medan han ritade på tavlan och pratade om projektet och pratade och pratade och försökte att få mig att förstå. Jag satt där och tänkte på att han åker till singapore snart och idag har han med sig min twilight dvd och att jag aldrig någonsin fick någon closure överhuvudtaget och han förstår ingenting. Han står där och förstår inte varför jag blir sur på honom eller varför jag verkar så ofokuserad. Jag sa att jag har mycket i huvudet idag, bad om ursäkt för det, satt där tills jag inte kunde hålla tårarna kvar längre och sa någonting surt om att han borde veta bättre än att komma med kurvor och förslag för projektet när jag jobbade så sent igår och inte har hunnit gå genom datan. När allt jag ville säga var att skrika rakt ut, har du tänkt åka till singapore och låtsas som om vi aldrig har hänt? Låtsas som om the breakup är old news? Det är det inte för mig och jag kommer inte över dig, jag vet inte hur man kommer över dig så ursäkta mig för att jag är så ofokuserad idag!

Jag sitter här bakom min skärm och försöker att hålla tillbaka tårarna men snart kommer han med den där förbaskade dvd:n och jag kommer att hata den för evigt och jag kommer att bete mig dumt och inte alls professionellt och jag vet inte hur jag ska kontrollera mig själv längre.

5 comments
  1. Frida said:

    Prata med honom! Annars flyttar han, och du kommer att undra 4 ever eller maila honom och fråga och hur bra kan det bli?
    Fråga vad som hände, berätta hur du känner och att du behöver någon form av closure.
    Annars är det kanske viktigt att du tänker ut vad exakt för closure du behöver. Du kanske behöver elda upp något ^^ eller slänga alla hans sms eller ha sex med någon annan eller skriva ett avskedsbrev som du inte postar. Du kanske kan skapa closure själv, så slipper du prata med honom om du inte vill det. Kanske har du bara fått closure på hjärnan och tror att om du får det så slipper du mycket av ångesten och ledsamheten, men det behöver ju inte alls vara så :/
    Om du får välja, vill du då att han ska flytta eller vill du att han ska jobba kvar hos dig och det aldrig kan bli ni igen?

    • Jag vill att han ska flytta. Som det är nu så känns det inte bra alls att ha honom omkring mig, jag får ingenting bra utav det, jag mår bara dåligt. Det fanns en tid när jag nästan tyckte att det var lite roligt att han fanns där, det blev som om jag längtade efter att se honom, få en liten blick, få höra några ord. Han har inte den effekten längre, inte alls. Jag följer inte honom med blicken längre när vi är på lunchen och jag går inte förbi hans kontor med flit längre. Jag tror att det är som du säger, att jag hoppas på att någon typ av closure kommer att få mig mindre ledsen och att jag får äntligen blicka framåt. Men det går inte att få någonting ur honom, han är helt avstängd och vill inte prata om grejer. Som vanligt. Skulle jag fråga honom vad som hände så kommer jag att höra den där ihopkokade historian om att han aldrig fick känslor för mig. Som jag vet är BS. Han kommer aldrig att erkänna att han har varit otrogen mot mig i singapore och jag vill inte höra fler lögner. Så jag kanske får släppa det, iaf hoppas på att återvända till Köpenhamn efter det nya året som en ny människa. Veta att han inte längre finns i staden och förhoppningsvis kunna blicka framåt. Om det bara kunde sluta göra ont..om det bara gick att prata med honom. Jag kanske skickar ett mail någon gång, när jag är redo eller kanske skickar min bloggadress så att han får läsa..jag vet inte.. Himla hjärtesorg! :(

  2. ems said:

    Say something when he gives you the dvd. If you can. I would probably go quiet, but I would regret so bad that I said nothing and then he left.. But you want him to say it right? Cause it is seriously his call.. But sad, stupid, closed fucked up people dobt seem to notice when its their call in life. Hang in there love! its his f-ing loss.

    • ems said:

      and i know you care about him still// so sorry for calling him stupid! Its just that its so silly when he dont see how he affects people. xx

      • Oh Ems, I feel so confused right now, after what happened last friday I might have to go quiet. There’s no getting anything out of him. He needs to process things himself so I might have to give myself my own closure..somehow. I just don’t know how. It feels like I’m back on square one again :(

Kommentera

