Five-hundred

Just another skype conversation med Caro.

Jag: ”Har du någon rolig idé till julfesten som vi ska ha här? Något som involverar alla typ and makes the party fun and don’t say male stripper!”
Caro: ”Klä ut er? festival style?”
”De tänkte att vi skulle dyka upp i pilots and stuardesses costumes men det blev aldrig av, alla vill nog inte klä ut sig typ. boring”
”är dålig på sånt”

”hah han har inte fått sålt sin lägenhet..ligger uppe fortfarande”
”han ångrar nog att han inte tackade ja till första erbjudandet han fick.”
”Det får mig lite skadeglad sådär”
”schadenfreude ist der beste freude”
”it iiiss”
”muhahah..ha..blä”

”what haha”
”Håller på att kolla på hotel i colorado, orkar inte planera. Jag vill ha egen assistent”
”Jag med..en masterelev-slav kanske? kan man ha såna som planerar grejer och fixar och man kan sitta på sitt arsle under tiden? Jag är så lat att jag kommer att bli en av de där 500 kilos sängliggande personer”
”hahaha”

”Jag är såå trött idag”
”Jag med men jag har varit super trött senaste veckan”
”Du har hjärnskakning, vad har jag att skylla på? lathet och seghet. 500 kilo, I’m telling you, 500 kilo!”

2 comments
  1. Tycker om din blogg så mycket fortfarande.
    För någon vecka sen drömde jag att du la upp bilder på dig själv här. Ja haha, nu blir jag lite skamsen för att det var kanske creepy. Kände mig ändå tvungen att säga det. :)

    • Haha saga så söt du är, tycker inte alls att det är creepy utan jag har drömt själv hejvilt om folk på internet (inte sådär creepy hejvilt haha), tack för att du delade med dig, kan inte låta bli att bli glad över att jag kanske korsar någons tanke ibland <3

Kommentera

