Christian


Ja i vilken ände av gårdagen börjar man när man sitter på jobbet fortfarande full. Jag vaknade upp hos Christian imorse av att larmet till mobilen ringde. Reste mig upp för att nå mobilen och märkte hur han närmade sig min kudde och låg där tätt intill mig med ansiktet nedgrävd i mitt hår, andandes mot min nakna rygg. Det där vackra ansiktet såg så bekymmersfritt ut medan han la sin arm över mina revben och drog mig närmare honom. Jag räckte ut med min arm bakåt för att rufsa till hans hår men han har inget hår på huvudet. Så märkligt. Jag snoozade i 10 minuter och sedan i 10 minuter till. Vände mig om mot honom och gömde mitt ansikte under hans haka.

Jag låg där och vilade med huvudet mot hans ena nyckelben, han höll om mig i tystnad och ingen av oss sa något. Tills larmet ringde igen och jag sa högt ”not that awful sound again, I don’t want to go to work”. Jag reste mig upp och tog på mig trosorna och min BH, en sportig modell helt i spets från GinaTricot. Tittade på honom medan han låg där och ville inte iväg. Inte än, vem vet när vi ses igen. Hoppade ner i sängen och la mig bredvid honom, han log och låg kvar där orörlig, jag kände mig pigg och ville få uppmärksamhet så jag började klia honom i ryggen och bara kände på hans kropp.

Händerna vandrade upp och ned längs med hans rygg och han gjorde likadant på min kropp. Han kittlade mig lite lätt med fingrarna vid örat, i nacken och sedan nedåt ryggkota för ryggkota. Han stannade till vid svanken, drog mig närmare honom och jag tappade andan i en sekund. Så han hade samma tankar som jag. Jag kände på hans biceps, hans bröstmuskler, vandrade nedåt med handen mot hans mage och sedan ännu längre ner. Han var på g, lite sådär. Hans hand sökte sig innanför mina trosor och vi låg där och smekte varandra och bara var i stunden. Han kom närmare med ansiktet och kysste mig. Sedan kysste han mig i halsen och pussade mig lite lätt mellan brösten.

Jag hoppade på honom och hånglade upp honom medan jag rörde mig upp och ner med min kropp. Vi hade inte sex, han var väl kanske lite nervös men vi låg där och kände på varandras kroppar och hånglade. Hans händer vandrade ibland över min rumpa och han drog mig uppåt mot honom, jag kysste honom mjukt över halsen och andades ut lite av spänningen vid örat. Hans händer sökte sig innanför min BH och han drog ner axelbanden för att få fri tillgång. Vi höll på sådär en hel morgon tills klockan blev alldeles för mycket och jag reste mig upp och tog på mig min svarta klänning och tights. Sedan la jag mig på honom, fullt påklädd och vi kramades och pratade i några minuter. Tänkte hela tiden på hur vacker han är och så fina läppar och så fin näsa och så maskulin röst. Han följde med mig ner till cykelparkeringen så jag hämtade ut min cykel. Vi kramades hej då och jag sa ”Have a good time in China!”. Han åker dit i två veckor och vem vet när vi ses igen.

Gjorde en liten kontroll med mig själv medan jag cyklade i motvind, vill jag ha honom så mycket så att jag inte kan andas? Nej. Är det Edward-dragningskraft som förlamar mig och jag kan varken andas, äta eller fungera utan honom? Nej, jag kommer aldrig att komma över Edward ändå. Vill jag träffa honom igen? Jo, jag vill nog träffa honom igen. Gör det något om vi aldrig ses igen eller om han ligger med någon annan? Nej, förmodligen inte. Okej, then I’m good.

13 comments
  1. My said:

    Go go go!!! Hur mysigt och ballt som helst ju! Åh jag vill också komma dit, och känner att jag snart är där! BTW så åker jag till Köpenhamn imorgon :) Ska vara där lördag-söndag. Vi kanske ses i vimlet!

    • men My vart ska du ut? så jag kan stalka dig haha (fast har ingen aning hur du ser ut men ändå). Har två fina tjejer på besök snart, de stannar i helgen också & vi ska ut and go crazy. puss

      • My said:

        Jag ska gå på stan imorgon först sen ska vi till sensation white på Parken eller vad det heter. Har ett gäng housegalna kompisar så det blir nog kul! Vi bilar ner från Göteborg, kommer inte ihåg vad hotellet heter. Var tar man några drinkar i Köpenhamn? Googla mig så ser du, finns lite bilder. Så om du ser mig måste du säga hej!

      • Kassen på Nørrebrogade såklart, mitt favoställe :D
        Men alltså jag tycker att vi träffas :D :D

      • My said:

        Ja jag träffas gärna! Jag vet inte var eller hur man tar sig dit till Kassen, men vi kan ju höras! Jag vet inte riktigt vilken tid vi drar till sensation men vi kanske kan träffas och ta en drink innan? hur får jag tag på dig? kommer inte ha nåt internet i DK.puss

      • Hej My vi hinner nog inte komma ut innan sensation white, sov hela förmiddagen idag och är nu på stan och tar en kaffe. Hoppas ni har kul. Puss

  2. Julia said:

    Det är ju ialfl en fördel med att ha fått sitt hjärta krossat av den man trodde var ens livs kärlek.. Inget kan få en att falla så djupt igen.. Och inget skit som händer kan mätas med det man redan har gått igenom! :)

    • Julia said:

      Å ska man se det superpositivt så kan man nästan säga att det är bra att det hände, för då har redan det värsta hänt liksom!

    • Precis så tänker jag också. varje gång det händer något i killsammanhang, det gör inget, jag har redan varit på botten, det blir inte värre, du kan inte göra mig lika illa som honom. Han håller den ställningen alltid men jag hoppas att det inte innebär att man också inte faller för någon lika mycket. Att man håller sitt hjärta i schack liksom. Det är lite tråkigt, jag vill bli hopplöst kär igen <3

      • Julia said:

        Det är ju svårt att säga.. Jag tror att man kan ha flera stora kärlekar. Men vissa människor lämnar ju större avtryck än andra. Sen har det säkert helt å hållet med hur mycket man öppnar sig och känner. Men jag tror att det är när man hittat en ny stor kärlek som man på riktigt kan älska igen, och då är det nog den som blir nummer ett på nytt igen liksom.. Men alla är ju olika och man älskar dem nog på olika sätt också. De människor man har gillat har ju berört en på sina egna unika sätt liksom. Det kommer alltid nya, och man kommer nog älska dem med. Men den första riktigt stora kärleken tror jag gör ondast och sätter djupast spår i en. Den som man kunnat göra vad som helst för liksom. Sen lär man sig nog att älska på lite mer mognare sätt och de relationerna blir väl förhoppningsvist mer vuxna och ”förståndigare”, man älskar nog ungefär lika mycket men kanske inte på det där sättet. Eller så gör man det, vad vet jag, bara haft en stor kärlek o känns som ingen kommer kunna ta ”hans” plats. Å det kommer förmodligen ingen att kunna göra heller, men förhoppningsvist kommer jag kunna älska någon annan lika mycket fast på ett annat sätt. Något som är positivt är ju ialfl att man kan dra mycket lärdom från tidigare kärlek/ar och inte göra om samma misstag igen, så förhoppningsvist får man mer harmoniska och stabilare och långvarigare relationer.

Kommentera

