But you’ll always be my hero

sms konversation med Superman

Han:
”In the mission. Sipping on vodka drinks and Lana del Rey in the background. Fan vad du skulle vart här. Puss (ps. Sorry for waking you)”

Jag:
”Kom hit nån gång igen så super vi skallen av oss tillsammans. Bästa sättet att vakna upp är när du skickar sms (so lame)”

Han:
”Haha. Lame but I like it. Liveband med Amy Winehouse lookalike som sångerska nu. Weird att du snart ska jobba och jag festar”

Jag:
”Jag ska börja festa snart jag med, ligger här och samlar mig en stund med keaton henson och ler som en fåne för att han är såå bra. Sen ska jag slå på the awesomeness och vara good looking curly i klänning”

Han:
”You play that role very well. Saknar dig. May sound cheesy but…du vet att du är den bästa tjejkompisen jag nånsin haft”

Jag:
”Men åååh jag tror att jag fan älskar dig efter detdär! Du är den bästa killkompisen jag någonsin haft, tycker om dig så mycket!”

Han:
”Bra att vi är överens då. Saknar dig som fan”

Kommentera

