Wednesday cake

Sitter här nyduschad och lyssnar på Mumford & Sons – After the storm och försöker att snacka lite vett i mig. Om att gå upp idag och hoppas på en bra dag. Att tänka positivt, som i att den 21:a december är inte alls långt ifrån och vem vet, världen kanske går under då och man slipper lidandet. Inget mer lidande efter den 21:a december. Och tur det för jag fasar inför att fira julen ensam. And frankly vet inte om jag vill fira julen med någon, vet inte om jag vill vara bland folk och behöva anstränga mig på att vara normal i flera dagar.

Men idag känns ändå mindre miserabel än igår. Idag är det onsdag och wednesday cake och Henrik från andra våningen kommer att ha på sig kostym. Ollie kommer att retas om det inte är idag som det blir bröllop.

Vi har varit tvungna att ställa in bröllopet varje onsdag men vem vet, kanske idag. Så jag kanske borde ha på mig klänning.

Kommentera

