You like your girls insane


Ett av våra horribla konversationer på Skype

”Yo ho” skriver Caro till mig.
”Yoo” skrev jag tillbaka.
”När kommer Superman ikväll?”
”Halv 6 idag”
”Spännande.. Vad ska ni göra?”
”Vet inte, lyssna på Lana del Rey och Muse och vara allmänt gay skulle jag tro. Om man inte får ett infall. Vad ska du göra, piggie-party?”
”Jo det blir piggieparty..och därefter tequilafest”
”Ska ni slakta grisen på FB som är kompis med idioten?”
”Nej, fy. den ser inte ut att smaka bra”
”Torr gris”. Lite dåligt samvete där.

”Bullers kompis Finn2 var hos oss igår” skrev jag.
”Ja?” frågar Caro nyfiken.
”Han frågade inte ut mig på dejt, puh!”
”Haha”
”Jag sa nån gång i fyllan ‘ask me when I’m sober’ så så fort han kom in igår så började jag dricka, hahaha”
”Han verkar jätte snäll. kanske när du blir desperat”
”Joo precis.. fast han är kort”
”Ja som du. Ni kunde få små pygmebarn”
”Nä jag måste överkompensera för min korthet. I like them tall and välutrustade”
”Faktiskt så tror jag att jag inte tycker om dom för välutrustade”
”Nej inte föör..för det blir för mycket friktion..men medium-large I would say”
”Ja, och för mycket hm. ‘cervical massage'”
”Hahaha”
”Medium-large är bra”
”Rey..good stuff”
”Kommer inte ihåg när jag sist fick nåt som inte var good stuff. april kanske”
”ja för mig var det fredag för 2 veckor sen..fy fan..med den där..svettlukten”
”Hahaha”
”Jag sitter och bloggar om den här konversationen, så du vet”
”Haha blir roligt att läsa”

3 comments
    • hahaha omg jag undraribland vad folk får för intryck av en :p

Kommentera

