He is leaving, for good.

Han flyttar till Singapore vid nyår. Jag dör.

11 comments
  1. Julia said:

    :/. Men nej, det gör du inte. <3

  2. Linnéa S said:

    <3

    Är hemma lite snabbt över lunchen bara så hinner inte skriva långt, men du kommer inte dö. Det är ju egentligen (även om jag förstår att det känns svårt att se nu) lika bra att han flyttar, för jag tror du behöver vara ifrån honom rent fysiskt för att verkligen komma över honom, och det är svårt att vara iom att ni jobbar på samma jobb. Kram!

    • Julia said:

      Precis vad jag också tänkte.. Men inte riktigt vågade skriva. Det är mycket lättare att komma över någon som inte bor i samma stad, ännu lättare om man inte ens bor i samma land.. Faktiskt.. Å det är väl det du innerst inne vill, tror jag ialfl. Och måste ju. Även om rädslan skriker nej nej nej. Men kom ihåg vad jag skrev för några dagar sen. Även om det känns jättetungt o jobbigt så blir det bättre, och det är nästan alltid som jobbigast innan det ljusnar! Titta tillbaka på andra jobbiga saker du har varit med om och se, du klarade dem alla, då klarar du det här med! <3

    • The End av Nat & Edward, vill inte ens säga det högt för mig själv. Jag vill gräva en grop och lägga mig i, nu precis och komma tillbaka om några år, för nu orkar jag inte kämpa så mycket mer..jag gör inte det :(

  3. Jag tror som Linnea, att det egentligen är bra att han flyttar. Det är svårare att komma över någon som man dagligen ser/träffar än någon som befinner sig långt bort och man inte kan ha så mycket kontakt med. Så det kommer nog att bli bra för dig, även om det så klart känns tungt just nu. Kram på dig!

  4. Linnea said:

    Du kommer inte do. Nar jag lamnade Skottland och mitt ex trodde jag att mitt liv skulle vara over, att det faktum att han skulle vara pa andra sidan nordsjon skulle fa mig att ga in i varldens depp. Men det visade sig vara det basta, verkligen det basta. Det gick snabbare att kommer over honom, det gick inte att alta pa samma satt och jag behover aldrig oroa mig over att springa in i honom och kanna hur alla kanslorna ramnar pa samma gang. Det blir enklare, helt enkelt. Och det kommer det bli for dig ocksa, nar han val har flyttat. <3

    • Åh det känns bara så hemskt, jag är så ledsen och äts upp av ångest. Vet inte vart jag ska ta vägen. Han försvinner från mitt liv? För alltid? Jag får en 2 månader med honom på avstånd och sedan försvinner anledningen till att jag flyttade till danmark. Och varför kan jag inte sluta älska honom? Jag är så ledsen idag, så sönder :(

  5. ANNAWII said:

    Men gumman :(. Jag lider enormt med dig och jag är ju en sån där obotlig romantiker som på något sätt trott att ni skulle hitta tillbaka till varandra. Men oavsett om ni gör det eller inte är det säkert bra att vara ifrån varandra precis som alla kloka tjejer ovan skriver. Då får båda lite andrum och chans att bygga upp er själva för det tror jag är svårt när ni ses varenda dag.

    Dock lider jag så sjukt mkt med dig för jag vet hur jag skulle känna och jag skickar världens största kram till dig <3

    • Tack fina, det känns verkligen som att världen har gått under idag och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Så länge han var på företaget så kändes allting någorlunda stabilt, han var inte min men han var där. Jag såg honom varje dag. Men nu så försvinner han helt? Anledningen till att jag flyttade till danmark försvinner? Jag älskar honom så och varför kan inte det försvinna så att jag kan andas igen? Varför slutar det inte göra ont? :(

  6. Ninni said:

    <3!! Det är egentligen bäst så, precis som alla andra säger. Och jag med, talar från egen erfarenhet. Det gick mycket snabbare, hela "komma över"-processen. Lite lättare. Men jag förstår verkligen hur du känner just nu, känner igen ångesten och tomheten och det där svarta hålet.. Sköt om dig, du är ju så stark!

    • Ja, någonstans along the way så är det för det bästa men det känns bara så tungt just nu. Går och ältar alltihopa från början och läser gamla inlägg. Känner mig så lurad på något sätt, han lovade hela världen och fick mig att flytta hit..för att sedan bara rycka mattan under fötterna. Och jag kan inte förstå hur jag kan tycka om honom så mycket. Och jag är så vilse just nu, vad vill jag med livet? Jag vet inte, jag har ingen ork kvar alls.. Vill ingenting..vill bara försvinna :(

Kommentera

