Efterlysning

Linnéa S, var är du? Jag saknar dig <3

4 comments
  1. Linnéa S said:

    Nat! Jag är här! Har varit hos min släkt som inte har internetuppkoppling pga jättegamla (abstinensen där alltså) men nu är jag tillbaka och är ganska glad och i helgen sov jag med typ världens finaste man och det var så SKÖNT att bara…inse att det finns andra än mitt ex typ. Hur mår du???? Har saknat dig med! <3

    • Jag har kommit fram till slutsatsen att det finns ingen annan som Edward och att jag aldrig kommer att träffa någon som har samma presens som han har, samma kaxiga attityd på att ”jag äger det här stället”-trots att jag vet att han är jätte osäker på insidan men han avger såna vibbar. Han kunde stå bredvid mig och jag kunde vara så stolt över att vara där med honom. Jag ångrar att jag låg med dendär Finn dessutom, uuusch!

      Men hallå berätta, what’s the story? Låt mig leva lite genom dig. Jag har saknat dig och lämna aldrig internetet igen, jag fick Linnéaabstinens!

      • Linnéa S said:

        Åh, förstår. Alltså den känslan, att tänka på sitt ex och bara nä, det kommer liksom inte komma någon bättre, den är så vidrig. Men jag tror (eller vill tro) att det kommer komma någon bättre, för oss båda! Det måste det.

        Nej men alltså jag har träffat honom några gånger tidigare. Han är journalist och en av de smartaste människor jag någonsin träffat, jag brukar liksom tycka att jag är rätt rapp i konversationer och så, men han är helt sjuk. Älskar dock det, eftersom jag (och nu låter jag säkert arrogant) i typ 90% av alla fall känner att jag haft ett stort intellektuellt övertag gentemot män jag träffat, förstår du hur jag menar? Usch vad hemsk jag låter. Nä, men han är jättefin och lång (typ 1.95 vilket är av stor vikt för mig iom att jag är 178) och mörk och har världens finaste ögon & är sådär uppmärksam och INTRESSERAD, alltså på riktigt intresserad, av vad jag tänker om saker. Typ ej vanligt. Men liksom det är ju ingen ”grej” på det viset för jag flyttar ju till NYC i januari men ja, det är fint att känna att det finns andra.

      • Du låter inte alls hemsk, isf är vi hemska båda två för det är så jag känner också. Jag avfärdar de flesta killar för att jag inte tycker att de kommer upp till min intellektuella nivå och jag tyckte att Finn var dum, alltså helt dum i huvudet och helt lost dessutom.

        Edward han är smart och väluppfostrad och duktig på att prata och uttrycka sig. Honom vill man vistas bland folk med. Jag vill ha en sån (som inte är helt fucked up i huvudet som Edward är). Så jag beundrar killar som har en personlighet, som är smarta och som kan uttrycka sig och har åsikter om saker och ting. Inte en som bara håller med..wtf..vill inte ha ett får som gör som alla andra fåren gör (jag är hemsk och kommer att dö ensam).
        Han den där killen låter helt fantastisk! Flyttar du för gott eller är det tidsbegränsat och sedan förmodligen så fastnar du där och i vilket fall som helst så flyttar du för gott?
        Jag är kort själv och måste överkompensera som jag brukar säga, gillar de långa!

Kommentera

