When love is a gun separating me from you

Vaknade av en hostattack, första tanken är ”misär”, trodde att jag var i början av all hjärtesorg, åh orkar inte med en dag till!

Öpnnade ögonen och såg mig omkring, slogs av ordning. Whaat? Glömde bort att jag hade plockat undan grejer kvällen innan. ”Det var bra gjort Nat”, log lite nöjd för mig själv. Gick in i duschen, drog båda gardinerna omkring tvättstället. Det är en väldigt dansk grej det med små toaletter så man duschar över tvättstället och kan se sig själv i spegeln. Första gången skrämde jag skiten ur mig själv men nu kollar jag inte ens i spegeln längre. Fick ett ryck, tog tag i duschmunstycket och sjöng högt, ”Love’s the fuuuuneral of hearts and an ode fooooor crueltyyyy”.

Edward hade skickat ett mail om att ett filmteam kommer och filmar idag, tänker suit up och gå omkring like a boss för jag vet att Edward kommer att ha på sig den blåa skjortan idag. Dör.

2 comments
  1. My said:

    Kör hårt idag! Och låt inte den blå skjortan distrahera dig för mkt, tänk på Rey istället :) KRAM!

    • Rey effekten har avtagit ganska mycket nu, hade behövt en till night med honom. Eller eventuellt hitta en annan som är minst lika bra. Vart finns de?

Kommentera

