They have bicycles over here too

image

Äntligen lite internet! Sitter hos frisören och ska tvätta och föna håret, enda stället där det finns ett litet streck av WiFi. Tre dagar av att dansa ringdans med blåsor under fötterna, folk som sa ”nästa gång är det din tur”.
”Nej tack, har inga planer på att gifta mig några år framöver”.
Bruden kastade blomsterbuketten och jag sträckte mig långt åt motsatt håll.

Läste alla era kommentarer, så glad jag blir och så roligt att läsa om vad ni gör. Jag lämnade frisören i vågigt går och är nu på en restaurang och äter gott och dricker öl. Dödstrött, har inte kollat Edwards facebook en enda gång och vet inte om jag vågar nu. Tänk om..tänk om..uhh när jag ser alla dessa par som ser lyckliga ut och dansar tillsammans och skojar med varandra, jag står helt själv. Ingen att tycka om (eller jo jag tycker om Edward men han tycker inte om mig). Vill så gärna vara lycklig, ha någon som jag kan kalla för tönt när han håller min hand..sånt..

3 comments
  1. Julia said:

    Man kan va lycklig utan kille också :) har ett tips; be honom blocka dig från hans sida, så att du inte kommer in på den.. Jag kollade alltid mitt ex f.b efter att vi hade gjort slut, och när det började komma upp saker man inte vill veta eller hörs om så gjorde det såå jävla ont… Så efter det så messade jag honom faktiskt och sa att han skulle ta bort mig från facebook och även blocka, så man inte kan se.. Det är så mycket skönare att veta att man inte ens kan gå in på hans sida, och behovet att göra det försvinner faktiskt när man väger upp det mot att bli avgrundssårad av att se och höra om sånt man inte vill..

    • Julia said:

      Det Kommer ialfl att bespara dig från lite mer sorg och tårar.. ;)

    • Klarar inte av det just nu men besattheten är lite mindre nu iaf. Vill vara lycklig i mig själv och nöjd med livet i första hand men saknar även att vara lyckligt kär, de känslorna. Kram

Kommentera

