Can you fix my heart? It is broken

Att vakna av ångest, tänka vad gör han nu. Gick han hem med någon igår? Varför svarade han inte på mitt sms om att vi skulle mötas upp efter krogen? Satt han på den där festen där han inte kände någon och pratade med någon tjej som var mer intressant än jag att han tackade nej till att ligga bredvid mig?

Och jag mår dåligt och mitt hjärta slår så fort trots att den inte har den orken i sig. Och jag har druckit mer alkohol än jag kan hantera kvällen innan men är hemma i min egen säng, cykeln står parkerad utanför. Min kropp är sönder.

En främling fick min uppmärksamhet igår och de sa alla, vadfan du är singel, gör vad du vill, han gjorde slut med dig. Men jag kan inte förmå mig att låta en annan komma i närheten av mina läppar, eller andas nära mig. Jag tillhör Edward med hela mitt jag, min kropp, mina läppar. Om han vill riva sönder allting som är kvar så får han väl göra det först. Jag kan inte.

Kommentera

