Fuck the pain away

Image

Han kom in till kontoret igår vid lunchtid. Jag kände lukten av honom i korridoren några sekunder innan jag såg honom. Han hade på sig de där tajta bruna byxorna, samma byxor han hade på sig natten vi kysstes för första gången. Det var en kall vinternatt och det blåste kyliga vindar. Vi hade varit med arbetskollegorna på en bar i närheten och druckit oss fulla på mojitos. Han hade retats hela kvällen och jag modig av alkoholen, frågade om när han tänkte hångla upp mig.

”Not here when everybody is watching, I am a private person”
”So let’s get out of here then!”

Vi skakade av oss folket och han följde efter mig så jag inte skulle gå vilse i staden. Jag var ny, han var så ouppnåelig och så vuxen på sätet. Allting med honom var så förhäxande, så magiskt. Han hade en dragningskraft där hela jag drogs i. Ett svart hål där jag kände mig tyngdlös, där all materia som konstruerade mig hade splittrats i en miljon bitar och blivit en beståndsdel av hans värld. En ny livsviktig kraft hade fötts inom mig,

”jag måste ha honom, han måste bli min, jag kan inte existera i en värld där han inte är min!”

2 comments
  1. Hej. Din blogg är det finaste och sorgligaste jag vet just nu. Du skriver på ett fantastiskt sätt och jag fastnar direkt.
    Kramar på dig. <3

    • Tack för dina fina ord, jag blir alldeles varm i hjärtat! kram

Kommentera

